دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

محلاتی: دشمن امروز مایوس می‌شود

جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 476470
رئیس سازمان بنیاد شهید گفت: اجابت فرمان مقام معظم رهبری و مراجع تقلید برای شرکت در انتخابات موجب مایوس شدن دشمنان از توطئه هایشان برای نظام خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدعلی شهیدی محلاتی رئیس سازمان بنیاد شهید با حضور در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت می کنم، اظهارکرد: تا به الان شرکت مردم بسیار بالا بوده است و طبیعتا هرچقدر حضور مردم بیشتر باشد، باعث قوت نظام، کشور و رهبری خواهد شد.

وی افزود: اجابت فرمان رهبری و مراجع تقلید برای شرکت در انتخابات باعث مایوس شدن دشمنان از توطئه هایشان برای نظام جمهوری اسلامی می شود.

شهیدی محلاتی تاکید کرد: امیدوارم مردم، افراد صالحی را برای مجلس و خبرگان انتخاب کنند تا کشور روز به روز شاهد رشد، شکوفایی و ترقی باشد.

رئس سازمان بنیاد شهید تصریح کرد: حضور مردم، مشت محکمی بر دهان دشمنان است. زیرا ملت با حضور در انتخابات اعلام می کنند همیشه در صحنه حضور دارند. من این موفقیت و حضور پرشور را به مقام معظم رهبری تبریک می گویم.

شهیدی محلاتی اظهارکرد: ما همیشه از ابتدای انقلاب در همه صحنه ها حضور زیادی داشتیم و وقتی دشمن می بیند مردم حضور دارند، مایوس می شود. این حضور در سطح منطقه و جهان موثر خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *