دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

معرفی‌پیشروترین‌سازمان دراقتصادمقاومتی

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 476033
کنگره بین‌المللی توسعه روابط اقتصادی در حوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی، سازمان تأمین اجتماعی را به عنوان سازمان پیشرو در زمینه اقتصاد مقاومتی در جمع صادرکنندگان برتر حوزه سلامت انتخاب و معرفی کرد.
به گزارش جهان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، کنگره بین‌المللی توسعه روابط اقتصادی در حوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی سازمان تأمین اجتماعی را به عنوان سازمان پیشرو در زمینه اقتصاد مقاومتی در جمع صادرکنندگان برتر حوزه سلامت انتخاب و معرفی کرد.

لوح تقدیر این کنگره با امضای علی اکبر ولایتی، رئیس کنگره، به تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، اهدا شد.

متن لوح اهدا شده به دکتر نوربخش بدین شرح است:

جناب آقای دکترسیدتقی نوربخش

مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی

"آنچه امروز در سایه تلاش و همت فعالان اقتصادی در حوزه سلامت به دست آمد؛ پایه‌های مستحکمی است جهت گسترش بازارهای بین‌المللی به منظور رشد و توسعه چرخ‌های اقتصادی و ارتقای سلامت که آثار با ارزش آن در فردا و فرداهای دورتر پدیدار خواهد شد.

حضور آن سازمان محترم به عنوان سازمان پیشرو در زمینه اقتصاد مقاومتی در جمع صادرکنندگان برتر حوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی مایه مباهات و افتخار بوده، امید است که تعامل هوشمندانه با اقتصاد پیچیده جهان امروز گام‌های استوارتری برای اعتلای اقتصادی کشورهای اسلامی خصوصاً با تکیه بر اقتصاد دانش بنیان بردارید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *