جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
نظر سرلشکر‌ فیروزآبادی درباره اقتصاد مقاومتی؛

سیاست‌‌ابلاغی راه تحقق اقتصاداسلامی

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 346919
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سیاست‌های ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده توسط رهبر انقلاب اسلامی را نردبان پیمودن بام چشم انداز کشور دانست.
به گزارش جهان به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی با اشاره به اهمیت سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و لزوم نگاه فراگیر و همت جهادی و ملی در اجرای آن گفت: سیاست‌های ابلاغی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نقشه راه تحقق اقتصاد اسلامی برخاسته از اسلام ناب محمدی (ص) است و مهم ترین ویژگی این اقتصاد، پیشرفت همراه با عدالت و درون‌زا و برون گرا بودن است.

وی افزود: در تبیین درون زا و برون گرا بودن اقتصاد مقاومتی می توان گفت درون زا به این معنا است که فکر ایرانی، علم و فن آوری ایرانی، کارآفرینی ایرانی، مواد اولیه‌ی معادن ایرانی و کشاورزی، دامپروری و صنعت ایران ساخت قدرت داخلی در زمینه اقتصاد را با هم بسازند.

سرلشکر فیروزآبادی در خصوص ویژگی برون گرا بودن اقتصاد مقاومتی گفت: تأکید بر برون‌گرا بودن این اقتصاد نیز از این جهت است که نیاز بازار جهانی به کمک پیشرفت کشورهای اسلامی و تعامل کشورهای مستقل را دنبال می کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه "اقتصاد مقاومی همان گونه که به سران سه قوه ابلاغ شد، همه آحاد ایرانیان در داخل و خارج از کشور را به همت و تلاش و کارآفرینی و سرمایه گذاری برای اعتلای ایران دعوت می کند" تصریح کرد: عدالت، خمیرمایه‌ی اصلی تمامی این فعالیت‌ها و گام به گام این نقشه است و در واقع این دفاع مقدس دیگری است که در برابر تهاجم همه جانبه استکبار آغاز شده است.

فیروزآبادی در پایان تأکید کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر عزیز انقلاب اسلامی ابلاغ شده است، نردبان پیمودن بام چشم انداز کشور بوده و سرافرازی و سربلندی در عرصه این دفاع مقدس، الهام از خون مقدس شهیدان و روح بزرگ امام امت (ره) و توسل به ائمه طاهرین علیهم السلام و کتاب مجید الهی را می‌طلبد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *