يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
حضور کی‌روش و پیشکسوت استقلال در ورزشگاه

حاشیه دیدار سایپا - پرسپولیس

پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب: 474926
سرمربی تیم ملی به همراه سرپرست باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور دارند و مسابقه را از نزدیک تماشا می کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نزدیک به 65 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس را از نزدیک تماشا می‌کنند.

این در حالی است که ترافیک بسیار شدیدی پشت در پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی وجود دارد و هواداران کماکان در حال ورود به استادیوم هستند.

*آندرانیک تیموریان و ابراهیم شکوری دو بازیکن تیم سایپا به سمت نیمکت پرسپولیس آمده و با نیمکت‌نشینان پرسپولیس خوش و بش کردند. این در حالی است که کمال کامیابی‌نیا، علی‌ علی پور، فرشاد احمدزاده، رامین رضائیان و محسن مسلمان به سمت نیمکت سایپا رفته و با مجید جلالی روبوسی کردند.

*کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان، علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس و حسین هدایتی رئیس اسبق هیأت مدیره پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حاضر هستند.

*فرهاد ظریف عضو تیم ملی والیبال، محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و بهمن طهماسبی پیشکسوت باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*زمانی که احمد نورالهی دروازه سایپا را باز کرد پیراهنی که عکس هادی نوروزی روی آن بود را به حاضران در ورزشگاه نشان داد.

*در حالیکه تیم پرسپولیس میهمان سایپاست برای اولین بار در چند سال اخیر سرخ‌پوشان روی نیمکت سمت راست ورزشگاه آزاد نشستند.

*پس از گل تیم پرسپولیس چند نارنجک از سوی هواداران به سمت زمین پرتاب شد.

*هواداران پرسپولیس علیه میلاد میداودی شعار دادند.

*در فهرستی در اختیار خبرنگاران قرار گرفته نام روزه چشمی، بازیکن تیم استقلال تهران به اشتباه در لیست اسامی تیمی سایپا درج شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *