جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
بیشتر از 90 دقیقه به ما فحاشی کردند

ببینیم چه رأیی برای ملوان صادر می‌شود

يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 484054
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: روز گذشته بیش از 90 دقیقه علیه ما فحاشی صورت گرفت و ما منتظر هستیم ببینیم کمیته انضباطی چه رأیی برای ملوان صادر می‌کند.
به گزارش جهان، پندار خمارلو در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها بعد از برد مقابل ملوان در رختکن حبس نشده‌اند، گفت: این موضوع بستگی به این دارد که شما چه تعبیری از کلمه حبس داشته باشید. متأسفانه به دلیل اتفاقات بعد از بازی اتوبوس ما نتوانست به ورزشگاه بیاید و به دلیل نبود امنیت ما نزدیک به دو ساعت در رختکن باقی ماندیم که عکس و فیلم آن هم موجود است. حتی زمانی که برانکو مشغول مصاحبه بود قلوه‌سنگی به سمت او پرتاب شد که به کفش من برخورد کرد و عکس و فیلم آن موجود است و آن را به افسر امنیتی باشگاه داده‌ایم تا به حراست مرکز گزارش کند.

وی ادامه داد: البته ما گلایه‌ای از پلیس نداریم و از آنها تشکر می‌کنیم که حتی تا بیرون از شهر هم برای ما اسکورت گذاشتند اما ما در شهری بازی کردیم که حتی بیشتر از 90 دقیقه بدترین الفاظ و فحاشی‌ها به سمت ما انجام شد. بعد هم که با داور بازی آن کار را کردند و او را زدند. ما حتی عکس عکاسی را داریم که به سمت تماشاگران ما با دست کار بسیار زشتی انجام داد و آن را به اطلاع مسئولان شهر انزلی رساندیم اما چیزی که برای ما مهم است این است که ببینیم آقایان تصمیم‌گیرنده با ملوان چه خواهند کرد.

خمارلو خاطرنشان کرد: دیروز 9 هزار و 615 نفر در استادیوم بودند و همه فحاشی می‌کردند اما در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی که 90 هزار نفر در استادیوم بودند و 4 ترقه به زمین انداخته شد ما را محروم کردند تا نتوانیم برای کاپیتان مرحوم‌مان برنامه‌ریزی کنیم هر چند که ما مطیع قانون بوده و هستیم با این همه دیروز کل ورزشگاه به ما فحاشی کردند و دو ساعت هم در رختکن ماندیم و دوست داریم ببینیم کمیته انضباطی چه رأیی برای ملوان صادر می‌کند هر چند که مردم بهترین قاضی هستند.

وی افزود: جالب است که ملوانی‌ها مصاحبه کرده‌اند و گفته‌اند که اراده‌آی است که پرسپولیس قهرمان شود ولی من به آنها می‌گویم که آنالیز داوری‌های ما را ببینند تا خودشان متوجه همه چیز شوند. پنالتی‌هایی که به ضرر تیم ما گرفته شد و ناداوری‌هایی که برای ما گرفته شد آنقدر زیاد بود که حتی وزیر ورزش هم به این موضوع ورود کرد و جلسه ترتیب داد و باید بگویم که این مسائل از یاد کسی نرفته است. ما حتی حاضر هستیم چند بازی پایانی تا لیگ را بازی نکنیم اما امتیازاتی که با ناداوری از دست ما رفت را به ما برگردانند که با همان امتیازها قهرمان می‌شویم. شما ببینید بازیکنان ملوان دیروز چند بار به زمین خوردند و چند بار برانکارد به زمین آمد. قطعا مردم می‌دانند که چه تیمی دیروز فوتبال بازی کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه عنوان شده کلید در ورزشگاه دست لیدر پرسپولیس بوده‌، خاطرنشان کرد: به خاطر آن اتفاقات بعد از بازی و ناامنی‌ها ما دو ساعت در رختکن بودیم و این مسائل را ندیدیم اما شما خبرنگارانی که آنجا بودید خودتان همه چیز را از نزدیک دیده‌اید. لیدر ما از کجا کلید آورده که این حرف‌ها را می‌زنند؟ جالب است که ما مورد آزار قرار گرفتیم اما کوچک ترین حرفی نزدیم آن هم در حالیکه می‌توانستیم بعد از بازی تندترین مصاحبه‌ها را انجام دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *