دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
۱

توصیه فضائلی به اصولگرایان خارج لیست

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 474663
کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه تنوع گروه های اصولگرا در لیست ۳۰ نفره بی سابقه است، گفت که اصولگرایان خارج از لیست، از این لیست حمایت کنند.
به گزارش جهان، مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با تسنیم در تشریح فرایند وحدت اصولگرایان که منجر به ارائه لیست 30 نفره شد، گفت: اتفاقی که به نام وحدت در جریان اصولگرایی افتاده، اتفاقی بسیار مثبتی است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شرایطی که شاهد تکثر در طیف ها و سلایق مختلف اصولگرایی بودیم و این تشتت می توانست منجر به نتیجه ای نامطلوب شود اما با تدبیری که در چند ماه اخیر برای رسیدن به وحدت در اصولگرایان صورت گرفت و همه تشکل های این جریان از آن استقبال کردند، این تدبیر به نتیجه رسید و لیست واحد ارائه شد.

فضائلی با اشاره به مراحل و مکانیزم وحدت اصولگرایان در دو سال اخیر، ائتلاف 30 نفره این جریان برای انتخابات مجلس را نسبت به قبل بی سابقه دانست و  یادآور شد: برای تمام مراحلی که ائتلاف اصولگرایان در این مدت طی کرد کار بسیار سخت و پیچیده ای صورت گرفت.

وی در تشریح تنوع گروه های اصولگرا در لیست 30 نفره، گفت:از حیث تنوعی که در لیست ائتلاف با آن روبرو هستیم همه تشکل های اصولگرا به جز طیف وابسته به آقای لاریجانی در آن حضور دارند و این امر بی سابقه است.

دبیرکل سابق انجمن روزنامه نگاران مسلمان درباره پایبندی همه طیف های اصولگرا به لیست 30 نفره گفت: طبیعتا وقتی یک مجموعه فرایندی را می پذیرد باید به نتایج آن نیز ملتزم باشد. خوشبختانه تاکنون این اتفاق افتاده و همه مجموعه های حاضر در این ائتلاف از این لیست حمایت کرده اند.

وی با اشاره به افرادی که در لیست 30 نفره قرار نگرفته اند  تصریح کرد: طبیعتا دوستانی که خارج از لیست قرار گرفتند باید این شرایط را درک کنند و اصولگرایی خود را به نمایش بگذارند. بخشی از اصولگرایی پذیرفتن حرکت دستجمعی و تشکیلاتی است که بر پایه واقعیات امروز جامعه و تفکر و عقلانیت اصولگرایی بنا شده است.

فضائلی در پایان به اصولگرایانی که در لیست 30 نفره قرار نگرفته اند توصیه کرد که آنها نیز از لیست اصولگرایان حمایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
اصلا"‌ قضيه اقتصاد مقاومتي هنوز در دولت كليد نخورده رويگرد دولت اقتصاد واردات است و تعطيلي كارخانجات داخلي و ايجاد نارضايتي بين مردم و عدم توجه به مشكلات جامعه مثل بيكاري و معضلات فرهنگي و مقصر جلوه دادن جمهوري اسلامي و اتهام ناتواني اسلام و بخصوص رهبري براي رفع مشكلات درحاليكه زمام اجرايي در دستان ناتوان دولت چشم دوخته به غرب است گويا به دنبال اين هستند تا به مردم چنين القا كنند كه اگير ميخواهند مشكلات رفع شود و بيكاري از بين برود ناگزيريم به عموسام لبيك بگيم در غير صورت پيشرفت غير ممكن است وزراي دولت يازدهم گاه بيگاه از دستشان دررفته به اين موضوع اعتراف كرده اند و در مذاكرات هم ابدا"‌ پيشرفتهاي كشور را مد نظر قرار ندادند .
آرزوي روزي ا مي كنند كه مردم دست از انقلاب بكشند خواستار حضور امريكا در ايران بشوند .
فتنه هاي 78 و 88 تبلور چنين آرزوي بوده و ساكتين و حاميان فتنه هم اكنون در جاي جاي دولت حضور دارند منتظر فرصت هستند تا فتنه سومي را عملياتي كنند .
بخش تعاملی جهان نیوز: با سلام و احترام
کاربر گرامی لطفا شماره تماس و ایمیل خود را در بخش نظرات همین خبر ارسال نمایید.