يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

کودکان مناطق محروم کتاب هدیه می گیرند

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 474644
باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران با اعلام فراخوانی، اقدام به جمع‌آوری کتاب‌های خوانده شده دانشگاهی و فروش آنها برای خرید کتاب کودک می‌کند.
به گزارش جهان به نقل ازتسنیم، نذر کتاب سنتی دیرینه است که در تاریخ ایران اسلامی بارها و بارها از سوی بزرگان و عالمان دیده شده است. چه بسیار کتاب‌هایی که از سوی دانشمندان و دوستداران فرهنگ و ادب به کتابخانه‌ها اهدا شده و یا وقف یک مرکز فرهنگی شده است. فرهنگ نذر کتاب در سال‌های اخیر چهره‌ نوینی به خود گرفته؛ به طوری که تلاش شده در ایام خاص به ویژه در محرم و یا ماه مبارک رمضان، کتاب‌هایی مرتبط با این ایام نذر و در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی قرار گیرد.

این‌بار باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران در آستانه آغاز سال نو اقدام به جمع‌آوری کتب دانشگاهی خوانده شده می‌کند تا عایدات حاصل از فروش این آثار را به صرف خرید کتاب برای کودکان کند.

در فراخوان این باشگاه آمده است: در نذر و اهدای کتاب، کتاب‌های خوانده شده را به روستاهای محروم می‌فرستیم. از آنجا که کتاب‌های دانشگاهی در روستا خواننده ندارند، این کتاب‌ها به فروش رسیده و عایدات حاصل، صرف خرید کتاب کودک خواهد شد.

زمان جمع‌آوری کتاب‌های دانشگاهی در این فراخوان روزهای 12 و 13 اسفندماه اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با آدرس http://nazreketab@gmail.com در ارتباط باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *