يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۶
۱۰

واکنش سردار نقدی به توهین معاون اول روحانی

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب: 474540
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حاضرم با هر مقام مسئول تراز اولی که می‌خواهد از خرید ایرباس دولت دفاع کند، در هر زمان و هر مکانی که مشخص کنند مناظره زنده کنم.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در واکنش به اظهارات توهین آمیز معاون اول رئیس جمهور نسبت به سخنان وی در انتقاد از خرید سنگین دولت از ایرباس اظهار داشت: خصوصیات حزب الله در قرآن امده است، وَلاَ یَخَافُونَ لَوْمَةَ لآئِمٍ؛ ما از سرزنش سرزنش کنندگان نمی ترسیم و از گفتن حقیقت هم پرهیز نمی کنیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دوستانی که در مسئولیت ها قرار می گیرند بدانند اینها چند روزه است حالا ما یا دیگران فرقی نمی کند، اما باید یاد بگیریم که توهین نکنیم. اگر جوابی هست بفرمایند ما از جواب منطقی و علمی استقبال می کنیم لزومی نیست به توهین متوسل شوند.
 
نقدی تاکید کرد: بنده حاضرم با هر مقام مسئول تراز اولی که می‌خواهد از خرید ایرباس دولت دفاع کند در هر زمان و هر مکانی که مشخص کنند مناظره زنده کنم.
 
سردار نقدی چندی پیش در سخنانی گفته بود: «رخدادهای سفر رم و فرانسه خنجری بر پیکر اقتصاد مقاومتی بود، زیرا این اقدامات بر ضد اقتصاد مقاومتی است و در صورت استمرار آنها باید دانشگاه‌های فنی کشور را تعطیل کنیم.»
 
اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی در واکنش توهین آمیزی به سخنان سردار نقدی با بیان اینکه عده‌ای در کشور مشغول چوب لای چرخ گذاشتن هستند، اظهار کرد: در کشور دو دسته از مسئولین حضور دارند. عده‌ای مسئولیت‌شان حل و فصل امور مردم است و عده‌ای دیگر مسئولیت‌شان نق زدن و چوب لای چرخ گذاشتن امور است. دسته دوم همواره از خوشحالی مردم ناراحت می‌شوند.
 
وی ادامه داد: این افراد زمان مذاکرات می‌گفتند مگر می‌شود که مذاکرات را به نتیجه رساند و آمریکا تحریم‌ها را بردارد؟ پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات و هنگامی که تحریم‌ها در روز اجرای برجام لغو شد این افراد بار دیگر مدعی می‌شدند که طرف مقابل هیچ‌گاه حاضر نمی‌شود امتیازاتی به ایران بدهد.
 
جهانگیری در ادامه با واکنش صریح‌تری گفت: «اینکه بگویند سفر به فرانسه و ایتالیا خنجر از پشت به اقتصاد مقاومتی بود،‌ ظلم به اقتصاد مقاومتی و رهبری است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کجایند داشنجویان کجایند مهندسان هوافضا چرا ساکتید مگه هم سن وسالهای شما نبودند که خونها دادند پس چرا سکوت کره اید بخروشید
م
چیزی که عوض داره گله نداره
رضايي ع ر
جهانگیری در ادامه با واکنش صریح‌تری گفت: «اینکه بگویند سفر به فرانسه و ایتالیا خنجر از پشت به اقتصاد مقاومتی بود،‌ ظلم به اقتصاد مقاومتی و رهبری است.»

اين را بايد از مقام رهبري پرسيد كه ْآيا از نتايج اين سفر ها و تاثير آن در تحقق اقتصاد مقاومتي راضي هستند يانه ؟؟
و الا هيچ بقالي نمي گويد ماست من ترشه !!!!
اینها رو باید از مردم پرسید و نه یک شخص.اصل مردم هستند
تحریم ها برداشته نشده، سویفت هم همین طور، کلی داره واردات میشه، اخلاق سیاسی هم که ندارند، ذره ای کار اقتصاد مقاومتی انجام دادند خوب بیان کنند؟
مجتبی
خرید هواپیما از فرانسه یعنی نادیده گرفتن وضع تولید و معیشت مردم
بالاخره اين هواپيما ها هم قبل سفر بايد...
عبدالله خدابنده
السلام. خداوند پدر ومادر ادم حقگو را بیامرزد . سردار نقدی عزیز این خنجری که شما نام بردید اولی ویا اخرینش نیست. این دولت ماهیتا از این سوابق در مخالفت بر اقتصاد مقاومتی زیاد دارد .البته ...
باید دید که از این خرید در وهله اول چه کسانی منتفع می شوند.که البته این گروه حتما عامه مردم نیستند.چون اگه قرار بود به فکر مردم باشند این رقم های بالا به جای اینکه کارگران کشورهای فرانسه وارو÷ا را خوشحال کند باید موج بالای بیکاران داخلی را خوشحال می کرد تا شاید گرهی از هزاران گره معیشت وازدواج جوانان عزیزمان حل میشد وجو روانی خانواده ها کمی آرام میگرفت.
محمد
مسکن مهر با اندک مبلغ که کلی از درد مردم مستاجر و کم بضاعت رو از زیر تیغ مالکان نجات مبداد رو گفتن طرح مزخرف اما خرید 118 عدد هواچیمای دست دوم که فقط تعداد محدودی ازش استفاده میکنند میشه خروج از تحریم و کلی هم ذوق میکنند.خدا وکیلی کدوم طرح مزخرفه؟مسکن مهر یا هواپیماهای دست دوم؟جهانگیری پاسخ دهد.