جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بهترین استراتژی دوران پسا تحریم چیست؟

دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 474232
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات سریع و نسنجیده مدیریتی می تواند به جای رونق اقتصادی باعث بحران در دوران پساتحریم شود.
بهترین استراتژی دوران پسا تحریم چیست؟
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم نکو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال حاضر مدت کوتاهی از اجرایی شدن برجام گذشته است و نمیتوانیم در این مدت شاهد معجزه ای باشیم ولی آثار مثبت روانی آن در جامعه کاملا مشخص است و در بین مدیران، صنعتگران و تولیدکنندگان امید تازه ای بوجود آمده است.

نماینده مردم تهران و رباط کریم در خانه ملت افزود: تصمیمات سریع و نسنجیده مدیریتی می تواند بجای رونق اقتصادی باعث بحران در دوران پساتحریم شود.

وی تصریح کرد: عدم مدیریت صحیح در زمان کنونی موجب ورود بی رویه کالاهای خارجی به کشور و لطمه به تولیدکنندگان و صنعت داخلی خواهد شد.

نکو ادامه داد:ورود علم و تکنولوژی روز کشورهای پیشرفته و جذب حداکثری سرمایه های خارجی، بهترین استراتژی در دوران پساتحریم خواهد بود.

وی در پایان با انتقاد از تصمیم گیری های فعلی دولتمردان تصریح کرد: شرایط خطیر کنونی نیاز به یک برنامه ریزی دقیق و عملی و از پیش تعیین شده دارد که در این زمینه هنوز کار مشخصی از دولت ندیده ایم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *