شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

خبر الحیات از احتمال آتش بس در سوریه

دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 472792
روزنامه فرامنطقه ای الحیات نوشت که اکنون یکی از موضوع های مطرح شده در مذاکرات ژنو اعلان آتش بس در سوریه است.
به گزارش جهان به نقل از میزان، روزنامه فرامنطقه ای الحیات امروز _دوشنبه_ به نقل از آنچه یک مقام غربی خوانده نوشته است: محور مذاکرات صلح ژنو درباره سوریه دو موضوع است.

وی افزود: موضوعات مطرح شده در مذاکرات در خصوص توافق آمریکا و روسیه برای اعطای کمک های انسان دوستانه به سوریه و یا اعلان آتش بس میان گروه های درگیر در این کشور است.

از سوی دیگر در پی اتهام غرب علیه روسیه مبنی بر اینکه مسکو به دنبال راه حل نظامی برای جنگ سوریه است کرملین ضمن ابراز تاسف از تعلیق مذاکرات صلح سوریه درباره از سرگیری این مذاکرات ابراز امیدواری کرده است.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین پنج‌شنبه گذشته در جمع خبرنگاران گفت: وضع موجود جای تاسف دارد اما نباید انتظار داشت که همه چیز ساده و سریع محقق شود.

وی گفت: کرملین امیدوار است که زمان و نحوه از سرگیری مذاکرات به زودی مشخص شود.

سخنگوی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، افزود: بعید است که کسی از دور اول مذاکرات انتظار حصول نتیجه فوری را داشته باشد که در این صورت بسیار کوته‌ بینانه است.

پسکوف تصریح کرد: البته روشن است که حرکت رو به جلو دشوار است و امیدواریم که در دور بعدی این مذاکراتِ واقعا دشوار نقطه عطفی حاصل شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *