شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

افشای فساد تبلیغاتی "هیلاری کلینتون

دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 472772
هیلاری کلینتون 25 میلیون دلار پول دریافت کرد که 15 میلیون دلار آن از درون وال استریت بیرون آمد !
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، برنی سندرز نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت سیستم مالی تبلیغات انتخاباتی در آمریکا فاسد است.

* مجری شبکه سی بی اس از سندرز پرسید شما در مناظره اخیر خود در مورد کمک های مالی که هیلاری کلینتون از بخش خصوصی دریافت کرده بسیار سخن می گویید. او در مناظره اخیرش این ادعا را «افترایی ساختگی» خواند، پاسخ شما چیست؟

سندرز پاسخ داد این یک واقعیت است؛ در گزارش اخیر، « سوپر پک» (کمیته اقدام سیاسی که وظیفه اش جمع آوری کمک های مالی برای نامزدهای انتخاباتی آمریکا است) او 25 میلیون دلار پول دریافت کرد که 15 میلیون دلار آن از درون وال استریت بیرون آمد؛ افترا کجاست؟ این واقعیت است.

* مجری در ادامه از وی پرسید او می گوید شما نمی توانید به یک مسئله اشاره کنید و با تمرکز بر آن افکار عمومی را که او توانسته تغییر دهد تغییر دهید، می توانید؟

سندرز گفت هیچ کس (هیچ نامزدی) سوپر پک ندارد، هیچ کس، چه دموکرات باشد چه جمهوری خواه، از صنعت داروسازی، از صنعت سوخت فسیلی، از وال استریت پول نمی گیرد؛ تا به حال چنین سیاستمداری در تاریخ وجود نداشته است ؛ افرادی هستند که میلیون ها دلار وارد کمپین های انتخاباتی خود می کنند، دلیلی برای تزریق این همه پول در کمپین وجود ندارد؛ من می دانم که مردم آمریکا این مسئله را بهتر می دانند.

ما شاهد نوعی «سیستم مالی فاسد تبلیغات انتخاباتی» هستیم؛ من افتخار می کنم که «سوپر پک» ندارم.

* مجری پرسید باراک اوباما هم از همین گروه ها پول دریافت کرده بود، آیا نظر شما در مورد او هم مانند هیلاری کلینتون است؟

سندرز در پاسخ گفت این یک «سیستم مالی فاسد تبلیغات انتخاباتی» است؛ اجازه بده چیزی را بگویم در بالای فهرست اهدافی که من قصد دارم به عنوان رئیس جمهور آمریکا دنبال کنم، این است که قانون فاجعه آمیز «شهروندان متحد» (براساس این قانون شرکت های بزرگ حقوقی با افراد حقیقی برابر در نظر گرفته می شوند) را لغو کنم. دموکراسی به این معنا نیست که میلیاردرها بتوانند انتخابات را بخرند.

* مجری سئوال کرد شبکه سی ان ان طی این هفته بخش هایی از تبلیغات انتخاباتی هیلاری کلینتون را نشان داد که در آن صحبت از درخواست کمک های مالی شما در «کمیته انتخاباتی سنای دموکرات‌ ها» بود و گفته شد که شما در آنجا از برخی از همین افراد و سیستم های مالی که خودتان علیه آن حرف می زنید کمک مالی درخواست کردید.

سندرز پاسخ داد: این چیزی است که آدم های کلینتون در مورد آن حرف می زنند!؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *