جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

نتیجه حضور گشت‌ارشاد در جشنواره‌فجر

دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 472740
نیروی انتظامی علاوه بر وظایف ارشادی در محوطه کاخ جشنواره، مسئولیت برقراری نظم، آرامش و امنیت را برعهده دارد.
نتیجه حضور گشت‌ارشاد در جشنواره‌فجر
به گزارش  جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال استقرار و حضور پررنگ ماموران نیروی انتظامی در محوطه کاخ جشنواره فجر و برج میلاد موجی از احساس آرامش و امنیت در فضای جشنواره حکمفرما شده است.

ماموران نیروی انتظامی علاوه بر وظایف ارشادی در محوطه کاخ جشنواره، مسئولیت برقراری نظم، آرامش و امنیت را برعهده دارند و تا پایان روز ششم هیچ حادثه ای که امنیت کاخ نشینان جشنواره را مختل کند و موجب نگرانی و هراس اهالی سینما و رسانه شود، ایجاد نشده است.

نصب گیت ایکس ری و حضور ماموران مرد و زن در هوای آزاد و در معرض سرما و آلودگی نشان از وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری در مقابل جان و مال و نوامیس مردم است.

برخورد این ماموران با افرادی که پوشش مناسبی نداشتند، نیز در کمال احترام و مودبانه بوده و موردی مبنی بر درگیری فیزیکی و لفظی دیده و گزارش نشده است‌.

پیش از شروع جشنواره عده زیادی از اهالی سینما نگران حواشی حضور ماموران نیروی انتظامی بخصوص گشت ارشاد بودند که شاید حضور آنها فضای بسته‌ای را برایشان ایجاد کند، اما این نگرانی در یک هفته اول استقرار این نیروی خدمتگزار از میان رفته است.

حضور نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آرامش در فضای سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، شایسته تحسین است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
جمع کنید بابا.....
رفتید به زن و بچه مردم گیر دادید این یعنی خودش توهین.
بعدم میگید آرامش موج میزد؟؟؟
مردم نخوان آرامش شما رو ببینن باید چیکار کنن/؟؟
Iran, Islamic Republic of
طرز ادبیات رو ببینید توروخدا