چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

احکام دادگاه اسراییل برای ۴ عضو جهاد

پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 471987
دو دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی در مناطق سالم و عوفر روز چهارشنبه برای ۴ نفر از اعضای جنبش جهاد اسلامی احکام زندان و جریمه نقدی صادر کردند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری های فلسطینی خبر داد، مؤسسه مهجه القدس روز چهارشنبه اعلام کرد دادگاه نظامی منطقه سالم برای 2 عضو جنبش جهاد اسلامی که از اهالی جنین در کرانه باختری هستند احکام جداگانه ای صادر کرد. اسامه محمود عوض کمیل 28 ساله که  پیش از این 2 سال زندانی بوده است، به 34 ماه زندان و پرداخت 5 هزار شیکل (1300 دلار) جریمه محکوم شد.

همین دادگاه احمد خالد محمد کمیل 28 ساله را به 40 ماه زندان و پرداخت 8 هزار شیکل (2100دلار) جریمه محکوم کرد. وی پیش از این 3 سال در زندان های رژیم صهیونیستی به سر برده است.

مؤسسه مهجه القدس  همچنین اعلام کرد، دادگاه نظامی منطقه عوفر برای دو برادر عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین از منطقه الخلیل نیز احکامی صادر کرد.

براساس این احکام، صدام محمد سالم حریبات 24 ساله به 50 ماه زندان و پرداخت 2 هزار شیکل (520دلار) جریمه و ابراهیم محمد سالم 28 ساله را به 54 ماه زندان و پرداخت 4 هزار شیکل (معادل1050 دلار) جریمه محکوم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *