دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش تند سعودی‌ها به مصاحبه غفاری

دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 471339
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عربستان واکنش تندی به مصاحبه اخیر حسن غفاری داشت و سخنان تند و شیطنت آمیزی را بر زبان آورد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حسن غفاری عضو سابق کمیته‌ انتقالی فدراسیون فو‌تبا‌ل در گفت‌وگویی که با ایسنا داشت AFC را به جانبداری از سعودی‌ها در قضیه اختلاف ایران با عربستان متهم کرد و گفت‌وگویی تفصیلی را در این زمینه انجام داد.

سخنانی که غفاری بر زبان آورد بازتاب زیادی در رسانه‌های عربستانی داشت و آنها را به واکنش واداشت.

طلال آل شیخ، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عربستان در گفت‌وگویی که با روزنامه الریاضیه داشت، گفت: از سخنانی که غفاری بر زبان آورد اصلا تعجب نکردیم. عادت کرده‌ایم از سوی ایران چنین رفتارهایی را مشاهده کنیم. فدراسیون فوتبال عربستان بر اساس شواهد و مدارک سخن می‌گوید و می‌خواهیم و همه کشورها می‌دانند که در مشهد و تهران در ماه ژانویه گذشته چه برخوردی با هیئت‌های دیپلماتیک عربستانی شد.

او مدعی شد: ایرانیها به سفارت ما در تهران حمله کردند. آیا الان باید از آنها انتظار داشته باشیم که امنیت کاروان‌های ورزشی ما را تامین کنند؟ آنها نمی‌توانند امنیت ما را تامین کنند.

او درباره متهم کردن AFC و شیخ سلمان بن ابراهیم به جانبداری از سعودی‌ها گفت: رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و افراد ذی ربط در AFC برای تصمیم‌گیری در این زمینه نیازی به پول ندارند. قضیه ما با ایران مثل روز روشن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بوسجین
ما هم حجاج خود را به ان کشور فرستاده بودیم ایا چندین بار عربستان عرضه حفاظت از انها را داشت نه تنها نداشت بلکه خود زمینه ساز حوادثی شیطنت امیز و حنایت کارانه علیه انها شد از سقوط جراثقیل تا کشتار مدیریت شده و............ تا ردی از خود بر جای نگذارند و مسئولین ساده دل ما گفتار انها را فبول می کنند در صورتی که همه برنامه ریزی شده می باشد