جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
پس از سوئد

موج اخراج پناهجویان به فنلاند رسید

جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 470695
وزیر کشور فنلاند تاکید کرد که این کشور قصد دارد ۲۰ هزار نفر از پناهجویانی را که قصد پناهندگی در فنلاند دارند، اخراج کند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه خبر داد، پایوی نرگ وزیر کشور فنلاند روز پنجشنبه در سخنانی تصریح کرد: فنلاند قصد دارد 20 هزار نفر از 32 هزار پناهجویی را که در سال 2015 میلادی وارد این کشور شده اند، اخراج کند.

وی در ادامه افزود: به طور کلی ما درباره دو سوم صحبت می کنیم، حدود 65 درصد از 32 هزار پناهجوی خارجی با پاسخ منفی روبرو خواهند شد و از این کشور اخراج می شوند.

تصمیم فنلاند برای اخراج پناهجویان خارجی در شرایطی است که وزیر کشور سوئد نیز تاکید کرد: مقام های این کشور قصد دارند تا بیش از 80 هزار مهاجر را که نتوانسته اند شرایط پناهندگی را کسب کنند، از سوئد اخراج کنند.

آندرس یگمن وزیر کشور سوئد تصریح کرد: مقام های سوئدی تصمیم گرفته اند تا 80 هزار مهاجر خارجی را که شرایط کسب پناهندگی ندارند، از این کشور اخراج کنند.

سوئد به همراه آلمان مقصد نخست بسیاری از مهاجران خارجی بوده که به طور غیر قانونی وارد اروپا شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *