سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
رده‌بندی جام شهدا

سایپا با ضربات پنالتی سوم شد

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب: 469957
دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سایپا در دیدار رده‌بندی جام شهدا با برتری سایپا در ضربات پنالتی به پایان رسید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا در دیدار رده‌بندی جام شهدا از ساعت 15 در حضور حدود 200 تماشاگر در ورزشگاه شهدای شهرقدس آغاز شد که در پایان 90 دقیقه وقت‌های عادی این مسابقه دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا ضربات پنالتی تیم سوم این رقابت‌ها را مشخص کند.

در ضربات پنالتی دو تیم یک بار دیگر به رقابت پرداختند که در این ضربات تیم فوتبال سایپا موفق‌تر عمل کرد و با نتیجه 3 بر 2 در ضربات پنالتی حریف را شکست داد و عنوان سوم این رقابت‌ها را به خود اخصاص داد.

ضربات پنالتی سایپا را در این دیدار مسعود ابراهیم‌زاده (گل نشد)، سجاد مشکل‌پور (گل نشد)، ابراهیم شکوری(گل نشد)، علی زینالی، آندو تیموریان، روزبه شاه علیدوست به ثمر رساندند.

همچنین ضربات پنالتی ذوب‌‌‌آهن را رجب‌زاده (گل نشد)، مرتضی تبریزی، صائب محبی (گل نشد)، مارکو اوریلو، مهدی مهدی‌پور(گل نشد)، رضا شکاری (گل نشد) زدند.

جام شهدا با حضور 4 تیم پرسپولیس، سایپا، ذوب‌آهن و صبا برگزار می‌شود که تیم‌های پرسپولیس و صبا به فینال این مسابقات راه یافته‌اند.

دیدار فینال فردا از ساعت 15 و 45 دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

قضاوت این دیدار برعهده یاسر همرنگ بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *