سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
موسوی:

سخنان روحانی صرفا تبلیغاتی است

يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب: 469714
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر خروج کشور از رکود،‌ گفت: این سخنان رئیس‌جمهور صرفا تبلیغاتی و دور زدن احساسات مردم است.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سید محمدعلی موسوی نماینده مردم خدابنده و عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه اکنون بزرگ‌ترین مشکل کشور در حال حاضر رکود است، اظهار داشت: وضعیتی که در کشور حاکم است موضوع دغدغه بیکاری برای کلیه مسئولان همچنین مسئله رکود اقتصادی و به تعطیلی کشاندن واحدهای تولیدی، کارگاه‌ها و صنایع است که بسیار مشخص و مبرهن است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه رئیس‌جمهور وعده رسیدگی به امور بیکاری و معیشت مردم را داده بودند ولی اکنون با گذشت نیمی از مدیریت و مسئولیت ایشان، می‌بینیم که در جامعه کاری از نظر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی همچنین رسیدگی به معیشت مردم از جانب ایشان صورت نگرفته است.
 
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: امروز ما و دولت کنونی نسبت به گذشته و دولت قبلی مغبون هستیم.
 
موسوی با بیان اینکه دولت به جهت اقتصادی تاکنون انصافا هیچ کاری انجام نداده است، عنوان کرد: این سخنان مبنی براینکه از رکود خارج شد و کشور در حال رونق اقتصادی است صرفا شعاری است که داده می‌شود و قطعا بدآموزی دارد؛ به هیچ وجه این سخنان منطقی و از روی حقایق و آمار نیست. این سخنان در حقیقت تبلیغات، دور زدن احساسات مردم و سلب اطمینان از خود است.
 
وی با اشاره به اینکه صحبت رئیس‌جمهور مبنی بر خروج از رکود و تورم با واقعیت‌هایی که در جامعه وجود دارد از زمین تا آسمان متفاوت است، گفت: اطرافیان و مشاوران رئیس‌جمهور او را اغفال کرده‌اند. آنها حقیقت را نمی‌بینند و در نهایت گزارش کذب به او می‌دهند.
 
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستگاه محاسباتی رئیس‌جمهور ایراد دارد. ایشان نباید به سخنان اطرافیان و مشاوران خود اطمینان کند.
 
موسوی همچنین تاکید کرد: با در نظر گرفتن سوابق سیاسی و قانون‌گذاری ایشان، به هیچ عنوان نمی‌توانیم قبول کنیم که وی را اغفال کرده و گزارشات کذب به او می‌دهند. رئیس‌جمهور خود باید کلیه امور را کنترل کند.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: وعده وعیدهایی که رئیس‌جمهور در حوزه اقتصادی می‌دهد به هیچ وجه قابل قبول و درست نیست. ایشان همواره به موضوع مذاکره و توافق با آمریکا امیدوار بوده و در امر ایجاد اشتغال و رونق بخشیدن به اقتصاد همچنین سامان دادن معیشت مردم هیچ کاری را انجام نداده است. اگر در سایر موارد هم می‌خواهند به ارائه خدمات حتی اتمام پروژه‌ها به شروع آنها صحبت کنند نیز موثق سخن بگوید گرچه در این زمینه نیز شاهد هستیم که هیچ اقدامی صورت نگرفته و بسیار ضعیف عمل شده است.
 
موسوی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور به امید آمریکا و مذاکره دو سال است که مملکت را رها کرده گفت: خدا به داد مملکت برسد؛ سخنان ایشان خارج از قوانین و به دور از چارچوب و حیطه مسئولیتش است. ایشان با این سخنان از نظر قانونی تخلف کرده است چرا که صحت ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *