جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

از فعالان برتر صنایع دستی تقدیر می شود

يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 469614
صادرکنندگان و فروشندگان برتر صنایع دستی در سال ۱۳۹۳ طی مراسمی که در اتاق بازرگانی برگزار شد، معرفی و تجلیل شدند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در مراسمی که امروز سوم بهمن ماه در اتاق بازرگانی و با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون گردشگری، معاون صنایع دستی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و تعدادی از هنرمندان صنایع دستی برگزار شد، از برترین صادرکنندگان و فروشندگان صنایع دستی در سال ۱۳۹۳ تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

عبدالصمد رحیمی از خراسان رضوی در بخش زیورآلات سنتی، بهمن باقری از آذربایجان‌شرقی در زمینه شیشه، مالک کرمی و امین رمضانی از کرمانشاه در بخش پایپوش‌های سنتی، عادل بشیری جلال و مهدی اعلمی از همدان و حسین‌خانی از تهران در بخش سفال و سرامیک و حمیدرضا ذوالانواری از فارس و علی حق‌نگهدار در بخش دستبافته‌های داری، صادرکنندگان برتر صنایع دستی در سال ۹۳ بودند.

علی زابلیان از اصفهان، مصطفی فیضیان از تهران، رسول نظری از چهارمحال و بختیاری و زهرا غلامی از قم و همچنین آرش حیدریان جزو فروشندگان صنایع دستی بودند که در این مراسم مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در بخش فروش اینترنتی نیز از نرگس شایق بروجنی مدیرعامل سایت آرامیک، سید مرتضی نقیبی مدیرعامل سایت چونک و سعید محمدی مدیرعامل سایت دیجی‌کالا تقدیر به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *