چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

اعلام وضعیت فوق العاده در ۱۱ ایالت آمریکا

يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 469588
توفان جوناس که از روز جمعه مناطق شرقی آمریکا را در برگرفته به شدت در جریان است بطوری که موجب تعطیلی نیویورک و واشنگتن شده و ۱۹ نفر نیز جان خود را تا کنون در این توفان از دست داده اند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از نیویورک تایمز خبر داد، با ادامه برف و بوران در شرق آمریکا در روز شنبه کلیه فعالیت‌ها در واشنگتن و نیویورک متوقف شد و مسئولان از میلیون‌ها شهروند این مناطق خواسته اند تا پایان یافتن بارش برف در خانه‌های خود بمانند.

بر اساس این گزارش، دست کم ۸۵ میلیون نفر در مسیر این توفان سهمگین قرار دارند و از همین رو در ۱۱ ایالت وضعیت اضطراری اعلام شده است.

تاکنون دستکم ۱۹ نفر در سوانح و تصادف‌های مرتبط با برف و کولاک در شش ایالت آمریکا کشته شده‌اند.

پیش‌ بینی‌ ها حاکی است که برف و کولاک شنبه شب تا بامداد روز یکشنبه به وقت آمریکا در واشنگتن و نیویورک ادامه خواهد داشت و در ادامه ایالت‌های شمالی شرقی را فرا خواهد گرفت.

آندرو کومو، فرماندار نیویورک، در این شهر دستور ممنوعیت تردد خودرو‌ها را اعلام کرده است و کلیه فعالیت‌ها در پرجمعیت‌ترین شهر آمریکا متوقف شده است.

گزارش‌ها حاکی است که هزاران خودرو در یک بزرگراه در ایالت کنتاکی به علت یخبندان از کار افتاده‌اند. در این ایالت برق ۲۰۰ هزار نفر قطع است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *