شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱
برای شرکت در اجلاس مجالس اسلامی؛

لاریجانی تهران را به مقصد بغداد ترک کرد

شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۴
کد مطلب: 469493
رئیس مجلس شورای اسلامی، دقایقی پیش و با هدف شرکت در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌ اسلامی، تهران را به مقصد بغداد ترک کرد.
به گزارش جهان به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به منظور شرکت در یازدهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌ اسلامی، تهران را به مقصد بغداد ترک کرد.
 
وی پیش از ترک تهران، در تشریح اهداف این سفر گفت: این اجلاس با توجه به شرایط ویژه منطقه از اهمیت خاصی برخوردار و قرار است، آخرین تحولات بحران عراق و سوریه بحث و بررسی شود.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در این اجلاس همچنین تصمیمات اجلاس دهم پیگیری و درباره چگونگی اجرایی شدن آن بحث خواهد شد.
 
لاریجانی گفت: در حاشیه این اجلاس، دیدارهایی با همتایان خود به ویژه روسای مجلس عراق، سوریه و لبنان خواهیم داشت.
 
بر اساس این گزارش، جمهوری اسلامی ایران به همراه کشورهای پاکستان، لبنان، ترکیه، عراق، ساحل عاج، چاد، الجزایر، مراکش، مالزی، اوگاندا، امارات متحده عربی، عربستان سعودی و گینه، اعضای کمیته اجرایی اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی را تشکیل می‌دهند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نميدانم ايشان چكاره است در اين همه سفر خارجي ؟ مگه ما مسئولين وزارت خارجه ومقامات اجرايي نداريم؟ مگه مجالس چقدر در روابط خارجي سهيمند؟ آنهم مجلس ما ....!ايشان خيلي هنردارند مجلس بي انضباط وپر غيبت را كنترل كنند.نتيجه مثبت خروجي مجلس تحت امر ايشان كدام شاهكاربوده؟؟؟؟؟