دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

من استقلالی‌ام یا نظری جویباری ؟

شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 469451
عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید دوشنبه هفته جاری جلسه‌ای "انقلابی" در این باشگاه برگزار خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مسعود معینی پس از حضور در تمرین استقلال و جلسه با کادر فنی این تیم اظهارکرد: جلسه بسیار خوبی بود. باید این جلسه را 5 ماه پیش برگزار می‌کردیم. کادر فنی و پرویز مظلومی تحمل زیادی دارند و با کمبودهای موجود تیم را در صدر جدول نگه داشته‌اند. توقعات مظلومی بجاست. ما ضمن اینکه به بازیکنان توجه می‌کنیم باید به کادر فنی هم توجه داشته باشیم. آن‌ها خواستار رسیدگی به مشکلات و فراهم کردن سخت‌افزارهای لازم شده‌اند و نیاز است که خواسته‌های آن‌ها را فراهم کنیم. دوشنبه هفته جاری هیات مدیره جلسه‌ای انقلابی را برگزار خواهد کرد و خودمان را برای نیم فصل دوم آماده می‌کنیم.

او ادامه داد: در جلسه امروز نگرانی‌ها را گفتم و مظلومی هم قبول کرد. استقلال همیشه در نیم فصل دوم مشکلات داشته و این مشکلات فقط مربوط به کادر فنی نیست. بعضی مسائل بر عهده باشگاه است و ما باید امکانات لازم را فراهم کنیم. وضعیت امکانات موجود در آکادمی در شأن استقلال نیست. این تیم 30-40 میلیون هوادار دارد و در جلسه‌ی هفته جاری سوء تفاهم‌ها برطرف می‌شود. باید به نقطه نظرات کادر فنی گوش دهیم. آن‌ها زیر فشار هستند و باید از آن‌ها حمایت کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره غیبت بهرام افشارزاده در جلسه امروز هیات مدیره با مظلومی گفت: او قرار بود به جلسه امروز بیاید اما در تماسی که با او داشتم اعلام کرد ساعت 2 بعدازظهر جلسه‌ای اضطراری در وزارت ورزش برگزار کرد. مطمئن باشید در جلسه روز دوشنبه حضور خواهد داشت.

معینی در ادامه در مورد اینکه آیا استقلال مشکل مالی دارد، گفت: ما مشکل مالی نداریم و پول در باشگاه موجود است اما باید این پول را در جریان درستی به حرکت دربیاوریم. مشکل ما با اسپانسر حل شده و باید چرخه لازم طی شود. نظر من این است که کادر فنی و بازیکنان هیچ فرقی ندارند و باید به هر دوی آن‌ها به یک اندازه توجه شود.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه استقلال پتانسیل بالایی دارد، افزود: با همین بازیکنان باتجربه و جوان می‌توانیم در آینده موفق شویم. ما بازیکنانی داریم که می‌توانند مشکلات‌مان را حل کنند. مطمئن باشید هیچ نگرانی از بابت عملکردمان در نقل و انتقالات نداریم و فقط مشکل ما یک بازیکن طراح است که این روزها کمتر می‌توان در فوتبال ایران امثال این بازیکنان را پیدا کرد. جذب بازیکنان با نظر مستقیم مظلومی انجام می‌گیرد. ما بازیکنی به نام امید ابراهیمی داریم که می‌توانیم او را مجبور کنیم در پست پلی‌میکر به میدان برود. یا روزبه چشمی که این روزها در پست تدافعی نظیر ندارد. بازیکنان دیگری را هم داریم که می‌توانند مشکلات ما را حل کنند.

او اضافه کرد: مطمئن باشید استقلال به مشکل نمی‌خورد و با دیدن سی دی بازی بازیکنان خارجی نمی‌توان در مورد آن‌ها تصمیم گرفت و باید به طور مستقیم و با حضور در تمرین‌ها درباره آن‌ها نظر داد. متاسفانه در فوتبال ایران بازیکن طراحی در حد و اندازه‌های استقلال نداریم و با توجه به ایجنت‌های موجود بازیکنان را انتخاب می‌کنیم.

معینی درباره صحبت‌های علی نظری جویباری در مراسم خاکسپاری مرحوم رضا احدی گفت: نمی‌خواهم درباره او صحبت کنم چرا که من یک دانشگاهی هستم و چنین سخنانی در ادبیات من نیست. جلسه مشترکی با نظری جویباری در هیات مدیره خواهیم داشت و در مورد ماندن یا رفتن کسی در جلسه صحبت خواهیم کرد. اگر هیات مدیره بگوید که معینی مناسب استقلال نیست من می‌روم.

او در مورد اینکه آیا منظورش با نظری جویباری است گفت: نه، منظور من با کسی نیست اما کارها باید منطقی پیش برود.

معینی هم‌چنین در مورد اینکه نظری جویباری گفته او برای تضعیف استقلال آمده است، گفت: آیا من استقلالی‌ هستم یا او؟ 45 سال پیش با استقلال قهرمان آسیا شدم. ما هیچ اختلافی با هم نداریم و نظری جویباری هم زحمات زیادی برای استقلال می‌کشد. امیدوارم مشکلات حل شود و کسی از باشگاه جدا نشود. نظری جویباری فرد خوبی است ولی من استقلالی‌تر هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *