چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

فانی و فرهادی همچنان پای ثابت خانه ملت

شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 469338
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری در هفته پیش رو به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان به کمیسیون متبوعش خبر داد.
 به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عبدالوحید فیاضی به تشریح برنامه‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در هفته آتی پرداخت و گفت: لوایح مرتبط با آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و مراکز عالی در برنامه ششم توسعه و بودجه سال 1395 با حضور مشاورین کمیسیون و رؤسای کمیته‌ها در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی روز یک‌شنبه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

نماینده مردم نور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لوایح برنامه ششم توسعه و بودجه سال 95  در جلسات متعدد با دستگاه‌های مربوطه بررسی می‌شوند تا پیشنهادات آن‌ها جمع‌آوری و در آخر برای بررسی نهایی به کمیسیون‌های تلفیق برنامه و تلفیق و بودجه ارائه شوند.

وی اضافه کرد: وزیر آموزش و پرورش جهت پاسخگویی به سؤالات فرهاد بشیری، قاسم جعفری، علیرضا خسروی، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، سیدحسن علوی و نیره اخوان درباره موضوعات مرتبط با معلمان، بازنشستگان و پاره‌ای از مشکلات آنها روز دوشنبه (5 بهمن ماه) به کمیسیون آموزش و تحقیقات دعوت شده است، همچنین در روز یکشنبه نشست کمیته بودجه برگزار خواهد شد.

فیاضی ادامه داد: بررسی لایحه بودجه سال 95 با حضور معاون توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش و مسؤولان بودجه آموزش و پرورش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از  دیگر برنامه های روز یکشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات خواهد بود.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه نشست کمیته بودجه برگزار می‌شود، افزود: وزیر علوم، تحقیقات وفناوری جهت پاسخگویی به سؤالات امیر خجسته، محمدعلی مددی، محمدصالح جوکار ومحمدرضا پورابراهیمی به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس فراخوانده شده است.

فیاضی بیان کرد: در این روز همچنین لایحه بودجه سال 1395 با حضور معاونان اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه پیام نور و معاونت‌علمی و فناوری رئیس‌جمهور مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مسؤولان بودجه آموزش عالی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به کمیسیون می‌آیند.      

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه جمعی از نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات به دعوت مدیران پژوهشگاه صنعت نفت، از آنجا بازدید خواهند کرد، ادامه داد: روز سه شنبه نیز علاوه بر برگزاری جلسه هیأت رئیسه کمیسیون، نشست کارگروه‌ها جهت بررسی لوایح برنامه ششم و بودجه سال 95 با حضور مشاورین کمیسیون و رؤسای کمیته‌ها برگزار می‌شود و نشست کمیته بودجه و نشست کارگروه‌ها جهت بررسی لوایح برنامه ششم و بودجه سال 95 در روز چهارشنبه 7 بهمن ماه دنبال خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *