يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱
در اصلاحیه سایت باشگاه استقلال؛

حذف دردسرساز مصاحبه مهاجم استقلال!

جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب: 467818
بخشی از مصاحبه مهاجم تیم فوتبال استقلال که در مورد اعتصاب بازیکنان این تیم به خاطر مسائل مالی بود از روی سایت این باشگاه حذف شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سجاد شهباززاده که یکی از بهترین بازیکنان استقلال در نیم فصل اول لیگ پانزدهم بوده است پیش از ظهر امروز در مصاحبه ای که بر روی سایت باشگاه استقلال قرار گرفته بود در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا اعتصاب بازیکنان به خاطر مسائل مالی را تکذیب می کنید گفته بود: « صد در صد همین طور است و اعتصابی در کار نیست اما باید همه چیز برای موفقیت استقلال آماده باشد. در نیم فصل دوم حریفان با ذهنیت دیگری برابر ما به میدان خواهند آمد و تمامی دیدارها برای استقلال سخت است و به همین دلیل است که می‌گوییم باشگاه باید شرایطی را آماده کند که بتوانیم در نتیجه‌گیری موفق باشیم.»

با وجود انتشار این مصاحبه در خبرگزاری ها ساعاتی بعد سایت باشگاه استقلال این سوال و پاسخ شهباززاده را حذف کرد تا دردسر جدیدی برای این بازیکن و باشگاه ایجاد نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خوب شما باس چی دوباره پخشش می کنید...