شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۱
۲

مهاجم استقلال در لیست سیاه!؟

يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 446792
برخی از قول سرمربی پرتغالی گفته‌اند که چون مهاجم استقلال تنها در محوطه هجده قدم کارآیی دارد نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند.
به گزارش جهان، ایران ورزشی نوشت: دعوت نشدن سجاد شهباززاده به تیم ملی فوتبال به حدی حاد شده است که پرویز مظلومی، پیش از بازی با راه‌آهن نشستی خصوصی با شماره ۱۰ استقلال برپا کرد.
 
در این نشست خصوصی مظلومی درباره اینکه سجاد در لیست تیم ملی نیست با او حرف‌هایی زد و از این بازیکن خواست با انگیزه به بازی در ترکیب آبی‌ها ادامه دهد و از دعوت نشدن به تیم ملی مایوس نشود. حرف‌های مظلومی را شهباززاده شنید و رفت اما این سوال بی‌پاسخ مانده است که دلیل اصلی دعوت نشدن شهباززاده به تیم ملی چیست.
 
برخی از نزدیکان تیم ملی از قول کارلوس کی‌روش اینطور گفته‌اند که چون سرمربی تیم ملی باور دارد شهباززاده تنها در محوطه هجده قدم کارآیی دارد و بازیکن بیرون محوطه نیست نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند!
 
این شایعات را اما هنوز کی‌روش تایید نکرده است و بعید هم به نظر می‌رسد که سرمربی تیم ملی در این باره اظهارنظر رسمی داشته باشد اما بی‌شک اگر گلزنی‌های شهباززاده ادامه داشته باشد، خبرنگاران از سرمربی تیم ملی بابت دعوت نشدن شهباززاده سوال‌های جدی‌تری می‌پرسند.
 
در لیست تیم ملی تنها نام ۳ بازیکن استقلال حضور داشت. اینکه از تیم صدرنشین لیگ برتر که نتایج بسیار خوبی در هفته‌های اخیر به دست آورده تنها ۳ بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شود نیز خود سوالی مجزا است که باید سرمربی تیم ملی به آن پاسخ دهد.
 
استقلال که ظرفیت صدرنشینی در لیگ برتر را دارد و با وجود تیم‌های خوبی همچون سپاهان و ذوب‌آهن آن بالا می‌درخشد، بدون شک می‌تواند بازیکنان بیشتری را هم در ترکیب تیم ملی داشته باشد اما سرمربی تیم ملی در حال حاضر به دعوت از ۳ بازیکن بسنده کرده است.
 
در میان بازیکنان دعوت شده به تیم ملی تنها نام میثم مجیدی، امید ابراهیمی و خسرو حیدری را می‌بینیم. در بین این ۳ بازیکن تنها حیدری جزو بازیکنان هجومی محسوب می‌شود و ابراهیمی و مجیدی بازیکنانی هستند که در پست دفاعی به کار گرفته می‌شوند.
 
مشخص نیست که چرا کی‌روش نگاه ویژه‌تری به بهترین خط حمله لیگ که در اختیار استقلال و بازیکنان هجومی‌اش است، ندارد و مردان فعال در این پست را نمی‌بیند.
 
می‌شد در لیست جدید تیم ملی بازیکنان دیگری را هم قرار داد. برای مثال علیرضا رمضانی که با آن سرعت غیرقابل مهار و استارت‌های سریع و البته شم گلزنی‌اش در اوج جوانی می‌توانست یکی از مردان ملی‌پوش باشد.
 
رمضانی بازیکنی است که در آینده نیز عمیقا به کار تیم ملی می‌آید اما در این برهه که برای استقلال هم یکی از بازیکنان اثرگذار بوده جایی در ترکیب تیم ملی ندارد. البته تا وقتی علت دعوت نشدن شهباززاده به تیم ملی روشن نشود شاید عدم دعوت از رمضانی چندان به چشم نیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
صدرنشيني با كمك داوران
خب كيروش نميتونه بهترين بازيكنان استقلال كه داورا هستند رو به تيم ملي دعوت كنه
Germany
به جاي اون مكاني بي اخلاق و ضعيف به لحاظ فوتبالي رو دعوت ميكنه ميدونين چرا؟ چون تو باند مافياي كيروش ، فردوسي پور و دوستان خبرورزشي هستش