يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

کاهش قیمت نفت موقتی است

جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 467803
رئیس مجلس شورای اسلامی درقم گفت: کاهش قیمت نفت استمرار نخواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر، دکتر علی لاریجانی صبح امروز در دیدار رئیس و اعضای انجمن های صنعتی استان قم، با اشاره به شیطنت های برخی از کشور ها در زمینه کاهش قیمت نفت، تصریح کرد: این کاهش استمرار نخواهد داشت.
 
وی افزود: کشور ما هم اکنون در حال عبور از گردنه ایی است که نیازدارد در چنین شرایطی ضمن همبستگی ملی، گام های موثری در زمینه توسعه ابعاد مختلف از جمله رشد اقتصادی برداریم.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لغو تحریم و کاهش قیمت نفت تنها مشکل اصلی اقتصاد کشور ما نیست اظهار داشت: سوء مدیریت در امور مختلف نقش مهمی درناکامی های ما داشته است.
 
دکتر لاریجانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه تولید کنندگان نقش مجاهد را دارند، بر لزوم توجه به رونق تولید در کشور ،سرمایه گذاری و اهمیت دادن به بخش صادرات تاکید کرد.
 
وی افزود: اگر بخواهیم یک جهش در اقتصاد داشته باشیم باید نگاهمان به آینده نگاهی امیدوارکننده باشد و در زمینه تولید داخلی و رونق صادرات بیش از پیش تلاش کنیم.
 
صنعتگران در این دیدار مشکلات مربوط به بخش خود از جمله تسهیلات بانکی، راهکارهای تقسیط وام ها و حمایت بیشتر دولت از صنعتگران مطرح کردند.
 
دو هزار و چهارصد واحد صنعتی در انجمن صنعتی قم عضویت دارند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *