چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۳۷
۱۰۸
اندر احوالات کاظم جلالی؛

شیوه جالب ثبت نام نماینده وحدت شکن اصولگرایان از زبان خودش!

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 467365
ایشان بعد با من تماس گرفت و گفت که با وزارت کشور هماهنگ شده و شما ثبت نام شدید(!) فقط مدارک خودتان را زودتر برسانید! اینجا باز من ماندم که آیا ثبت نام شدم، نشدم؟!
شیوه جالب ثبت نام نماینده وحدت شکن اصولگرایان از زبان خودش!
گروه سیاست جهان نيوز ـ  کاظم جلالی رییس فراکسیون رهروان (نزدیک به لاریجانی) طی سخنانی، از نحوه ثبت نام عجیب و خاص خود برای کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پرده برداشت.

رییس فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی هفته گذشته در جمع تعدادی از هوادارنش در شاهرود، درباره علل انتشار نامه انصرافش از ادامه حضور در مجلس و صرفنظرکردن از این نامه در فاصله نزدیک به ۲۴ ساعت پس از انتشار آن، رایزنی های مقامات ارشد دولت یازدهم با او پیرامون ترغیب به حضور در انتخابات و نهایتا، ماجرای عجیب نحوه ثبت نامش در وزارت کشور سخنان تامل برانگیزی مطرح کرد.

براساس این گزارش، کاظم جلالی با اشاره به بیانیه اولیه انصرافش از حضور در عرصه انتخابات آتی مجلس و دلایلی که برای آن در نظر گرفته بود، از تماس اسحاق جهانگیری، معاون اول حسن روحانی در دولت یازدهم خبر داد و گفت: "روز دوشنبه معاون اول رییس جمهور آقای جهانگیری تماس گرفت و گفت چه خبر؟ گفتم در خدمتیم. چون همیشه با ایشان یک شوخی داریم؛ هر وقت یک وزیری را می خواهند استیضاح یا سوال کنند، با من تماس می گیرند که بالاخره او را کمک کنیم. ایشان گفت که این بار برای استیضاح و... تماس نگرفته ام بلکه برای خودت زنگ زدم. پرسید که آیا کارهای انتخابات خوب پیش می رود؟ گفتم الحمدالله. گفت ثبت نام ها در حال انجام هست؟ گفتم این را باید از وزرات کشور بپرسید. بعد گفت خودت چکار کردی؟ گفتم من ثبت نام نمی کنم و قبلا هم با دوستان در این باره صحبت کرده ام و به خود شما هم گفتم؛ چون خود آقای جهانگیری هم در جریان بود. بعد ایشان به من گفت: اینکه نمی شود شما ثبت نام نکنید! گفتم نه، من قطعی هستم. گفت فردا من تهران نیستم. بعد معلوم شد رفته بود کیش. چهارشنبه ساعت ۷ بعدازظهر وقت تعیین کردند و ما هم رفتیم خدمتشان. یک ساعت با هم صحبت کردیم و من هم دلایلم را به ایشان گفتم که چرا نمی آیم؛ البته ایشان قانع نشد".

رییس فراکسیون رهروان در ادامه سخنانش به موضوع تماس علوی، وزیر اطلاعات دولت یازدهم، با او پرداخت و اظهار داشت: "فردای آن روز، آقای علوی وزیر محترم اطلاعات تماس گرفتند و نزدیک ۲۰ دقیقه این بنده خدا خیلی متواضعانه و با حالت تقاضا که حالا شما ثبت نام کنید و... وقتی دیدم نمی توانم ایشان را قانع کنم، آخرالامر گفتم چشم، روی حرف شما یک فکری می کنم. ولی خب به آقای علوی در حالی گفتم فکر می کنم که بیانیه من قرار بود نیم ساعت دیگر روی سایت قرار بگیرد؛ چون ایشان هم چندین بار به من اس ام اس داده بود، با یک ایرانسل به من اس ام اس می داد و می نوشت علوی خبرگان! من دوزاری ام افتاده بود. چون من در آن ایام جواب تلفن ها را نمی دادم، چون می دانستم محتوای تلفن ها چی بود و من گیر می کنم و خسته هم می شدم"!

کاظم جلالی سپس به تماس تلفنی وزیر ارتباطات درباره ثبت نام او در انتخابات مجلس اشاره کرد و مدعی شد: "وزیر ارتباطات همان شب زنگ زد به منزل ما، البته جواب ایشان را هم نداده بودم، بعد زنگ زد روی پیغامگیر و پیام گذاشته بود و..."

وی سپس به شرح اتفاقات صبح جمعه ۴ دیماه ۹۴ که آخرین روز ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود، پرداخت و گفت: "صبح جمعه ما به همراه باجناقم داشتیم به بهشت زهرا می رفتیم، آقای رحمانی فضلی [وزیر کشور دولت یازدهم] زنگ زدند و ایشان هم اصرار داشتند برای ثبت نام"!

جلالی افزود: "دفتر دکتر لاریجانی تماس می گرفتند، من هم جواب نمی دادم. ۳ روز بود دفتر ایشان تماس می گرفت اما من دیگر تلفن ها را جواب نمی دادم. باجناقم به من گفت بد است و اخلاقی نیست که تلفن ها را جواب نمی دهی! من هم جواب دادم. منشی آقای لاریجانی گفتند که آقای دکتر می خواهند بیایند منزل و خدمت برسند. گفتم به آقای دکتر بگویید ما الان بهشت زهرا هستیم، منزل هم نیستیم. گفت نه برای عرض تسلیت می خواهند بیایند. گفتم عرض تسلیت را یکشنبه تشریف بیاورند مسجد، آنجا خدمتشان هستیم ولی الان من می دانم ایشان برای چه کاری می خواهند بیایند، برای انتخابات هست؛ من هم بیانیه ام را داده ام و کارم قطعی است و راه بازگشتی ندارم".

ریس فراکسیون رهروان، در ادامه این سخنان جزییات عجیب بعدازظهر آخرین روز مهلت ثبت نام در انتخابات را اینگونه در جمع هوادارنش در شاهرود تشریح کرد: "مسئول دفتر آقای دکتر [لاریجانی] زنگ زد و جملاتی گفت که من دیگر نمی توانستم آنها را رد کنم. گفت یا شما بیایید یا ما بیاییم که یکجوری همدیگر را ببینیم. نهایتا ساعت ۲۰ دقیقه به ۴ ما رسیدیم و همدیگر را تا حدود ساعت ۵ دیدیم؛ ایشان هم مصر بودند به ثبت نام، من دلایلی که ایشان می آوردند را نقض می کردم در عدم ثبت نام. حالا بماند بعضی از جزییات گفت و گوها! نهایتا من یکباره با پیام آقای دکتر لاریجانی مواجه شدم روی سایت ها، مبنی بر اینکه شما باید در انتخابات شرکت کنید، یک نامه هم نمایندگان مجلس دادند، خیلی ساعات عجیب و بدی داشتم و کاملا هنگ کرده بودم. ما هنگ مطلق را آنجا فهمیدیم معنیش چیست! دیگر مخم کار نمی کرد"!

ادامه سخنان کاظم جلالی به مسایلی گذشت که در منزلش اتفاق افتاده بود. او گفت: "به خانه رفتم اما خانمم مدارک من را نمی داد! و با این مساله مواجه شدیم. زنگ زدم به آقای ... رییس دفتر آقای لاریجانی و گفتم که خانم ما مدارک ما را نمی دهد و من نمی دانم با شرمندگی دکتر چه کنم؛ ایشان نگوید که تعمدا ثبت نام نکردم. ایشان بعد با من تماس گرفت و گفت که با وزارت کشور هماهنگ شده و شما ثبت نام شدید(!) فقط مدارک خودتان را زودتر برسانید! اینجا باز من ماندم که آیا ثبت نام شدم، نشدم؟! فردا دوباره یک ماجرا برای ما درست نکنند که چه شد، ثبت نام شد، نشد؟! بعد زنگ زدم به مسئول دفتر خودم و گفتم از مدارک من چی دارید؟ بخشی را از ایشان گرفتم و بخشی را از خانه خودمان پیدا کردیم و برداشتیم... تا ساعت ۸/۳۰ هنوز هم مشورت می کردم و صحبت می کردم، بعد رفتیم در وزارت کشور و به هرحال ثبت نام کردیم..."!

این نماینده خاص و نزدیک به علی لاریجانی در ادامه به موضوعات دیگری پرداخت که فعلا از انتشار آن صرفنظر می شود. لازم به ذکر است که کاظم جلالی، نماینده فعلی شاهرود در مجلس، از موافقان برجام بود.

اما از میان مجموع مطالبی که توسط او و در جمع هوادارنش در شاهرود مطرح شد، چند سوال در اذهان افکار عمومی نقش می بندد:

۱. آیا مجموعه مدیران ارشد دولت به عنوان مجری انتخابات، اجازه تماس های اینچنینی با افراد خاص جهت دعوت آنان برای ثبت نام در انتخابات را دارند؟ آیا معاون اول رییس دولت یازدهم و ۳ وزیر کابینه (وزرای اطلاعات، کشور و ارتباطات) با چنین رویه ای توانسته اند نگاه بیطرفانه ای به انتخابات و شرکت کنندگان در آن داشته باشند؟

۲. با توجه به اظهارات صریح کاظم جلالی، ثبت نام او در وزارت کشور، قبل از ارایه مدارک، چگونه و توسط چه کسی انجام شده است؟! آیا این اتفاق برای هزاران کاندیدای دیگر انتخابات، امکانپذیر بود؟
منبع:خیبر آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چه خبره تو این مملکت
Iran, Islamic Republic of
خبرخاصی نیست این آقا فهمیده که مخالفان دولت این دوره هیچ شانسی ندارن و اینجوری داره به مردم حوزه انتخابیه اش میگه که همه مسئولین دولتی دنبال منن که مردم بهش رای بدن.
نه خیراین دفعه جهت باد رو عوضی گرفته
سرور
Romania
اگر رای نیاورد گریه نکنی ها! مثلا دولت تو این دوسال ونیم چه گلی زده به سر خلق الله؟
افشین
Iran, Islamic Republic of
این مطلب نشان می دهد که توی این مملکت تعدادی افراد با ظاهر مردمی و انسانی و انقلابی و دلسوز مملکت و پیرو شهدا با کلک و ...
Russian Federation
رانت هم شاخ و گوش ندارد
حمزه
Iran, Islamic Republic of
این جلالی از همون قضیه رای گیری به وزرای دولت شیخ حسن کلیدساز معلوم بود که مثل رئیسش لاریجانیه ...
مجتبی
لازم به ذکر است ایشون از نفوذی های داخل اصولگرایان بود که وظیفه شو خوب انجام داد در انشقاق مجلس
پناه بر خدا از تهمت و افتراء به دیگران. برادر عزیز آقامان فرمود به دیگران اتهام نزنید اگر نمی دانستید بدانید که کار غلطی کردید و باید از ایشان حلالیت بطلبید اگر می دانستید که از دایره ولایت خارج شدید. اتق الله.
برادر عزیز خودش با افتخار میگه
سید حسین میرحسنی
مثلا چیکار کردi؟
Iran, Islamic Republic of
در واقع بالاتر از رییس و مرئوس رابطه این دو نفر رابطه مرید و مراد یا به تعبیر قدیمیها....
Iran, Islamic Republic of
واقعابه ریش قانون خندیده اگرواقعیت داردواویلا
جسین
فرمایشات آقا جلالی از دو حال خارج نیست :۱-واقعیت را می گوید که وزرا و ... تماس گرفتند و ایشان استنکاف کردند که دلیل بر قحطی الرجال در ایران هست وایشان برای مجلس آینده مهمترین فرد در ایران هست (که نیست پس گفته های دلیل بر خودخواهی است)۲-حرفهایش برای بچه ها و خانواده اش خوب است و توهین به ملت بزرگوار ایران
به نظر شما با این همه اصرار آقایون اگه مردم بهش رای ندن آیا ممکنه....؟
حالا فردا این آقا که انتخاب شد خودشو وکیل ملت می خونه یا وکیل الدوله؟
از دولت تدبيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر و اميـــــــــــــــــــــــــــــــــــد و معتــــــــــــــــــــــــــــــــــدل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هركاري كه حتي فكرش را هم نميتوان كرد,بر مياد.مطمئن باشيد!
حسینی
این آقا انگار خیلی خودشو تحویل گرفته..........
ali
Iran, Islamic Republic of
مبارکه انشا ا... از دست راست جناب لاریجانی کمتر از این انتظار نمیرود !!!!
به نظر میاد پس از رفتن سازمان منافقین و منافقین وطنی به زباله دان تاریخ باید یک تعریف مجدد و امروزی از نفاق و بوقلمون صفتی ارائه گردد بدا به حال مردمی که به ظاهر ، شعارها و ادعاهای اقایان نگاه میکنند و قضاوت میکنند !!!بدا به حال انها!!
مودی
Iran, Islamic Republic of
با چه زبانی بنده خدا باید بگوید که من وکیل الدوله هستم نه وکیل المله ...؟!!
علی
United States
ایشون یکی از عقلای مجلس نهم بودن.
سرور
Romania
تا عقل را چه معنی کنیم!
اشتباهی مثبت زدم نماینده مجلس اگر مستقل هم نباشدباید بازیگر نباشد
آیا این اتفاق برای هزاران کاندیدای دیگر انتخابات، امکانپذیر بود؟ شک نکنید هزاران نفر سفارشی و قبل از ارائه مدارک ثبت نام کرده اند با و جود ثبت نام بیش از 120 درصدی از دولره قبل، هنوز نهضت ثبت نام جریان فتنه را باور نمی کنید
ای وای ..
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید متاسف بود برای چنین دولتی
خودشون برا خودشون نوشابه باز می کنند!!!1
قریشی
این آقا با این کارش میخواهد مغازه دو نبش خود را افتتاح کند کع یعنی اصول گرای حامی دولت و دولتیها هم حامی اویند تا بدینوسیله رای جمع کند.
Iran, Islamic Republic of
كدام وحدت شكن
خداييش شما جايگاه آقاي لاريجاني رو با كوچككككككككككككككككك زاده و رساي و زاكاني يكجا ميدونيد والله منم بودم هيچ وقت با اينها كه حتي صلاحيتشونم تاييد نشد اعتلاف نميكردم
به خد ا قسم نخور. خدا دستور به حمایت از دین خود و مؤمنین داده است. اما تو نماینده های انقلابی مثل زاکانی و رسایی و کوچک زاده رو تحقیر میکنی.
تو به دنیا قسم بخور.
تار موی امثال زاکانی به امثال ... می ارزه!!! اقلا هر چی باشند حزب باد نیستند
تو اعتلاف نکن ولی ما ائتلاف میکنیم بیسواد
شهروند شاهرودی
به نظرم یکی از سیاست های ایشان طی این چند سال نمایندگی بازی دو وجهی است:
به مردم شاهرود می گوید تهران مرا می خواهد و به اصولگرایان تهران میگوید مردم شاهرود فشار می آورند که نتیجه :تا......در لیست اصولگرایان قرار گیرد(و البته اینکه می فرمایند من مستقل می آیم فتامل!!!)
با توجه به کم شدن مقبولیت شدید ایشان هنوز شهر را در هاله ای از ابهام نگه داشته اند که اگر در تهران در لیست اصول گرایان نشد حوزه انتخابی را عوض کنند و به شاهرود بیایند چراکه ریسک کمتری دارد
البته با پروژه مظلوم نمایی
عجب سیاست ورزی است دکتر!!؟
Iran, Islamic Republic of
وحدت شكن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اين سايت شما ست كه در اين زمينه تخصص داره
حضرت ـآقا امسال سال همدلي دولت و مردم نامگذاري كرد
نگاه كن ببين دقيقا متضاد اين فرمايش حضرت آقا رفتار نميكنيد
در مورد چيزي حرف بزنيد و ادعا كنيد كه حد اقل هاشو خودتون رعات كنيد
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
همدلی زمانی ایجاد میشه که رییس دولت به بزرگ و کوچک ملت توهین نکنه و بازی نده....
زرديني
چه وكيل الدوله اي بشه ايشون؟ خيلي برات متاسفم آقاي جلالي كارت به كجا رسيده كه جهانگيري بر كانديدا شدنت اصرار داره؟ شما از اونوقتي كه فراكسيون اصولگرايان را دوتكه كردي هنگ بودي
Iran, Islamic Republic of
برای خودم که شاهرودیم و برای شاهرود دارالمومنین واقعا متاسفم که ۱۶ سال این آقا نماینده ما بوده است خداروشکر از شاهرود کاندید نشد .. البته قطعا ایشان و بزرگان شهرمان که جز مقامات عالی رتبه هستند قطعا باید در این دنیا و آخرت جواب بدهند که چرا با حمایت های خود باعث رای آوردن این آقا شدند
مگر آدم قطعیه تو این مملکت که اینقدر به یک نفر اصرار می کنند بیا ثبت نام کن. این نماینده ها چه گلی به سر ملت زدند جز پیش بردن اهداف شخصی... خدا ازتون نگذره
بتركيد از قصه
دكتر جلالي افتخار ايران
افتخار جهانه!
عباسی
غصه نه قصه
معلومه بصیرت خانمش خیلی زیاده.
چون میدونه اگه جلالی مجلس بره دنیا و آخرتش را خراب میکنه
Iran, Islamic Republic of
بابا دمش گرم!! به این میگن سیاست بازی حرفه ای!
کاش این مقامات دولت برای مشکلات مردم مثلا همین آلودگی هوا به همین اندازه پیگیر و کوشا بودند!
وحد ت اصول گرايان - شتر در خواب بيند پنبه دانه !!!!!!!
مگر ميز و صندلي و مسائل دنيوي اجازه وحدت را به اصول گرابان مي دهد.....
Iran, Islamic Republic of
والا تا الان که معلوم بوده دنیا به نام چه کسانی سند زده...اصلاح طلبان که فقط برای محرومین جامعه واخرت کار میکنند مثل م.ه.اونور ابی ها.پناهنده های سیاسی و.....
منصور
Romania
واقعا ایشان با این ..هایی که گفته نماینده مردم فهیم شاهرود بوده !؟؟؟؟؟!!!!!!!
متاسفم که برخی برای رفتن به مجلس به چه ابزاری متوسل میشوند.ایا کشور فقط معطل اقای جلالی است؟؟ اقای جلالی از مجلس ششم در پارلمان حضور دارند ایا بهتر نیست جای خود را به دیگران بدهند؟؟البته اصرار دولتیها برای ثبت نام اقای جلالی کاملا مشخص است.چه کسانی بهتر از رهروان ولایت برای تخریب وحدت اصولگرایان؟؟؟؟؟
بابا مهم !!!!
مرگ بر آمریکا - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر انگلیس
Netherlands
در مورد سئول اول ، آیا وفت مسئولین ایران اسلامی اینگونه تلف می شود؟
ایران را تا بحال کس دیگری حفظ کرده ، بسیاری از افعال ، حرکات و حرفهای فوق( چه از ایشان باشد یا کذا ) با اسلام مغایر است
قرآن بخوانید
چقدر شما مهمید
دامغانی
اگه کار برای رضای خدا باشد که اینقدر ناز کردن نمخواهد.......شاید هم فکر کردی که رای نمی اوری
امير
Iran, Islamic Republic of
باز خدا رحم كرده هاشمي زنگ نزده و بگه حضرت امام به من گفته بود به جلالي بگيد ثبت نام كنه
United States
ايشان از نخبگان مجلس و كار آمد هستند .
جوک باحالی بود
کلی خندیدیم
Iran, Islamic Republic of
دولت راستگویان و درستکاران ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه راستگویی و درستکاری اینه که ..............................................................................................................................
مجید
Iran, Islamic Republic of
معلومه که دولتی ها باید شما رو مجبور می کردند.شما و آقای لاریجانی نماینده ..هستید تو مجلس
Iran, Islamic Republic of
فاصله اقاي جلالي با رهروي لاريجاني را بايد قدردان بود
Iran, Islamic Republic of
نه لاریجانی نه جلالی امسال هیچکدوم رای نمیارن .و این تاوان آدم های .. و .. خواهد بود
دکتر جلالی خار چشم افراطیون
الحق والانصاف که در مجلس خیلی خوب حال رسایی و کوچک زاده رو گرفته
پس قبول داری که کار بزرگش، گرفتن حال نماینده های انقلابی و خوش خدمتی به دولت بوده!
Iran, Islamic Republic of
حال گیری مال لات های سر خیابونه جسارتا
Iran, Islamic Republic of
جهان اینقدر نترس قول میدم در حد انگشتان دست نماینده افراطی به مجلس بروند جوش نزنید
رضا
United States
مگه میشه مگه داریم که سه تا وزیر دنبال ثبت نام یک نماینده باشند.البته با خدماتی که جلالی و فراکسیون لاریجانی به این دولت کرده جای تعجب ندارد
بنفشه خواه
Iran, Islamic Republic of
چرا به آقای جلالی حسادت می کنید؟ ایشان در مجلس زحمات و خدمات زیادی داشته اند و رعایت حال ایشان هم پاسخ نظام به خدمات اوست.
تناقض در تمام گفته های ایشان مشهود است
چرا شما فکر کردید ایشون اصول گراست ایشون زمان اصلاحات دوم خردادی بود هرچند در زمان اصول گراها دوم خردادی بودنشو تکذیب کرد حالا هم که به اصطلاح اعتدالیون هستند ایشون اعتدالیه من که از یه چیز مطمینم که اصول گرا نیست و نفوذی تو اصول گراهاست برای شاهرود که هیچ کار نکرد شاید در تهران که حوزه انتخابیه اولویت مهمی نیست براشون بهتر باشه
Iran, Islamic Republic of
زمان ش.. همکه همینطوری نماینده انتخاب می شدمگه نه
حسین
Iran, Islamic Republic of
حالا شما بگوئید وکیل الدوله کیست؟
ایرانی
عجب شخصیت مهمی هستند ایشان که وزرا درخواست کادیداشدن میکنند به شان !!!!!! خب این حرفها برای چیست برای رای جمع کردن یا ......!!!!!!!!!1؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببینید دولت چه منافعی دارد که نیاز به حضور جلالی به عنوان جاده صاف کن استیضاح دارد و این همه وزیر و معاون اولش تماس بگیرند به یک نماینده که باید ثبت نام کنی؟!
این چه وکیل مردمی است که وکیل دولت عاشقش شده؟! آخرت چند آقای جلالی؟!
تهرانی
من موندم چرا وزارت اطلاعات خودش را براحتی در معرض اتهام قرار میده . ! بقیه را کار ندارم و لی وزارت اطلاعات باید از مواضع اتهام پرهیز نمایند.
Iran, Islamic Republic of
اولا اگه ایشان نمی خواست ثبت کنه.چرا بیانیه داده است.دوما من از جهان نیوز متنفر هستم
Iran, Islamic Republic of
یکی از بهترین وبا اخلاق ترین هاست امثال رسایی با اصولگرا نماها باید وحدت داشته باشن
علی
عجب!
ظاهرا وی بخاطر شکست پروژه رهروان ولایت(هاشمی) درممانعت وحدت اصولگرایی قهر کرد!؟
مدعیان دروغین اصولگرایی!
Romania
بنده دانشجوی شاهرود بودم. دوره قبل هم خیلی اقبال مردم با ایشان نبود و مردم از عملکرد ایشان راضی نبودند. این ناز و اداها هم برای جمع آوری آرای این دوره است.
خیلی خوشحالم که یگی از بیرون مثل شما درد شهرمون رو فهمید ، مشکل شاهرود اینه که تا وقتی ای..
مقام وچرب وشیرین دنیا کمترکسی راگرفتارنکرده.
امام زمان ازت نخواست؟
Iran, Islamic Republic of
این بیش از همه چیز ثابت می کند که ایشان یک وکیل الدوله تام و تمام دولتی است!
چه تلاشی کرده که از عذاب وجدان راحت بشه که نشده!
البته برای من تماس وزیر اطلاعات از همه چیز جالبتر است! مگر ایشان پرونده خاصی داشته و احتمال رد صلاحیت از جانب وزارت اطلاعات میداده که وزیر باید خیالش را راحت کند؟؟؟؟

سرلیست نمایندگان دولت و البته هماهنگی لاریجانی با دولت و در عین حال جمع کردن رای اصولگرایان از مسائل قابل تامل است!
Iran, Islamic Republic of
عجب فیلمیه
بابا برید جمعش کنید. ی آدم مومن درس حسابی هم وجو داره اینقد بکوبینش تا بره تو گروه دوم خردادی ها
مگر حالا که هستی چه کار می کنی که اینقدر برای خودت کمپوت باز میکنی اقای جلالی انصراف هم می دادی اتغافی نمی افتاد چه باشی و نباشی هیچ کاره هستی و نوچه لاریجانی
علي سليماني
بنده خدا خودش هم دو به شك است كه راي مي اورد يا نه/
مردم حمايت هاي خاص اين بابا را از دانشگاه ازاد و جاسبي و برجام را فراموش نمي كنند/
Iran, Islamic Republic of
جل الخالق !!!
محسن
یک سوال
قراره این آقای کاظم جلالی چه کاری برای دولتمردان انجام بده که اینقدر اصرار دارند به حضور او؟
و با این همه لطف دولتمردان در حق ایشان، خدای نکرده بعدا ایشان وکیل الدوله نخواهند شد؟
Iran, Islamic Republic of
چه جالبه وضعیت تعیین نماینده مجلس ماداره میشه مثل زمان .ش... درآن دوره هم هرکس که دولتی ها می خواستند به مجلس می فرستادند
محمدی ازطلاب قم
بنده طلبه قم هستم هردفعه میرفتم طهران رای میدادم امسال توی قم می مانم تا یک رای لاریجانی کم بیاورد وتا میتوانم تبلیغ میکنم تا امثالی مثل لاریجانی به مجلس راه پیدا نکنند
جلال کاظمی
معنی دخالت نکردن دولتیها در انتخابات را فهمیدیم !
معنی راستگویی را فهمیدیم !
معنی دلسوزی برای نظام را فهمیدیم !
معنی ....
معنی ......
...
..
.
ادامه ریزش ها !!!!!
این به التماس احمدی نژاد به آقاتهرانی به در!
عبدالله خدابنده
United States
السلام. با دست پس زدن باایش کشیدن یعنی این. اما از این که بگذریم حالا با این حرفهای افشاگرانه ی این نماینده ی مردم در کمیسیون امنیت باید فهمید اوضاع از چه قراره. اگر همه ی امنیتیها برای متقاعد کردن دیگران اینطور دهنشون وا بشود که دیگر فاتحه ی امنیت را باید خواند. اگر هیچ توضیحی نمیداد ابرو ریزی کمتری داشت. واگر ایشان بخواهد ما فرض کنیم که خیلی صاف وصادق است باور میکنیم که صادقانه بدرد نمایندگی مردم نمیخورد. والسلام.
سعید
اگر آقای جلالی رای بیاورد دیگر نماینده نماینده مردم نیستند بلکه در خمت دولتند
Iran, Islamic Republic of
آقای وکیل الدوله
مرگ بر امريكا و يارانش تو ايران ⁉️
١- حيف كه مسئول درج نظرات جهان نظر منو درج نميكنه !
٢- ذلت از اين بدتر نيست كه دستگاهى با اين همه ادعا ، با يه دستمال ابريشمى پر از التماس ولابه و ،،،،،،، از يه مهره سوخته اميد يارى داشته باشه ، به چه روزى ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
وکیل الدوله ها باید ثبت نام کنن مخالفان رد صلاحیت بشن
Iran, Islamic Republic of
سلام یک نکته درکناردههانکته مجهوله:خانم دکترجلالی خلاصه مدارک ثبت نام را به ایشان میدهدیانه؟..
ایران
داستان های جلالی و ثبت نام مجلس - قسمت 1
ج...
ایران
داستان های جلالی و ثبت نام - قسمت2
...
کی گفته جلالی اصولگراست ...
حامد
United States
با اینکه بنده موافق برنامه ها و سیاست های اصلاح طلبان هستم ولی به نظر من هم باید به این سوالات پاسخ داده شود . همانطور که ما انتظار داریم شورای نگهبان بیطرفی را رعایت کند دولتی ها هم باید بیطرف باشند
آقا حامد؛ اصلاح طلبان همینجوری اند. برو تاریخشون رو بخون. از دهه 60 به این طرف. اون موقع اسمشون چپ ضد آمریکا بود و به مرور رنگ عوض کردند.
بابت این گفتم تاریخشون رو بخون که فهمیدم تو هم با دخالت دولت در انتخابات مخالفی و حق رو دوست داری. خواستم بگم بهتره طرفدار این ها نباشی. این ها خودشون به زبون خودشون میگن حق و باطل رو قبول نداریم و منافع ایجاب کنه، هر تصمیمی میشه گرفت! لذا طرفدارشون باشی در قیامت با هم محشور میشوید که با این روحیه حق خواهی شما نمیخونه.
"یا حق"
.بیچاره شاهرود
مصطفی
آفای جلالی از انسانهای شریف هستند که انصافا فرد متواضعی هستند...حقیر دورا دور در جریان ثبت نام ایشون هستم....حرفهای ایشون هم درسته..واقعا تصمیمی برای ثبت نام نداشتند و مجبور شدند....به راحتی افراد رو تخربب نکنیم...ایشالا خدابه همه دلسوزا کمک کنه...
محسن
از سخنان ایشان چند نکته را می شود فهمید 1-دولت بجای خدمت خالصانه دنبال قبضه مملکت و یکه تازی است . 2-برخی نمایندگان مجلس با زد و بند و دنیا طلبی و پست و مقام و دروغ به نمایندگی دست پیدا می کنند . 3-وظیفه آحاد مردم در موقع انتخابات واقعا مهم و اساسی است که اگر مردم درست به وظائف خود عمل نکنند و در اثر عدم شناخت و بد عمل کردن گرفتار انسانهائی منافق صفت خواهند شد و مشکلات کشور روز به روز بیشتر می شود .
محمد
United States
رئئیییس فراکسییییوووون رو ببین ؟
...
پس حالا فهمید مشکلات مملکت چیست ؟مسئولین به جای اینکه به فکر خدمت به مردم باشند به فکر خدمت به خود هستند که وزیر اطلاعات 20 دقیقه وقت خود را صرف متقاعد کردن یک نماینده می کند
حسین
اگه به ایشون رای بدیم انگار یکجا به تمام اعضای کابینه ی تدبیر و امید رای دادیم

به قول دوستان خخخخخ
الو آقای کج (ک-ج)
1- الو آقای کج شما ثبت نام شدید
2- الو آقای کج شما تأیید صلاحیت شدید
3- الو آقای کج شما نماینده شدید
4- الو آقای کج یه وقت یادتون نره هوای مارو داشته باشین یه وقت راست نشین
Germany
زیادی برای خودش نوشابه باز میکند از کسانی است که همه طرفدارهایش مجازی است بدروغ ادعا دارد