جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نامه خواندنی مسی پس از مراسم گالا

سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 467138
ابرستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا متنی خواندنی و قابل تامل را از طریق صفحه رسمی خود منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، لیونل مسی مالک توپ طلای سال 2015 و صاحب 5 توپ طلای مخصوص برترین بازیکن دنیا فوتبال متنی طولانی اما خواندنی را از طریق صفحه رسمی خود منتشر کرد:
 
« از همه اهالی فوتبال ممنونم، از فوتبالی که به من زندگی داد، فوتبالی که در کودکی عاشقش شدم و سپس در این جنون رشد کردم و همیشه مدیونش هستم. از فوتبال ممنونم بابت همه روزهای خوبی که در کنارم بود و در کنارش بودم. از همه گل‌هایش از همه قهرمانی‌هایش و از همه زیبایی‌هایش ممنونم.
 
از طرفی بابت همه سختی‌ها، مصدومیت‌ها، ناکامی‌ها و تلخی‌هایش نیز از فوتبال ممنونم. از فوتبال به خاطر شکست‌هایی که به من تحمیل کرد ممنونم، این فوتبال بود که به من یاد داد قدر لحظه‌های خوب زندگی خود را بدانم. از فوتبال ممنونم و از همه مردمی که مرا حمایت کردند، از خانواده‌ام، از دوستانم، همبازی‌هایی که همیشه در کنارم بوده‌اند، بدون کار گروهی و کمک‌های تیمی هرگز به این افتخار بزرگ جهانی دست پیدا نمی‌کردم. دوست دارم این هدیه را به تعداد همه دوستانم تکه تکه کنم و به همه تقدیمش کنم، اسم این دوست بزرگ که همه ما را در کنار هم و برای رسیدن به یک هدف نگه داشته، فوتبال است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *