شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تهرانی ها سالانه چقدرفاضلاب تولید می‌کنند؟

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 466927
استاندار تهران گفت: تهران یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون متر مکعب، فاضلاب تولید می کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، عصر یکشنبه سید حسین هاشمی استاندار تهران در جلسه شورای اداری این شهرستان با تقدیر از حضور مردم شهرستان ری در مراسم استقبال از رییس جمهور اظهار داشت: نظام اسلامی و مسئولان کشور، متعلق به مردم هستند و همین موضوع استحکام نظام اسلامی را به همراه داشته است.

وی افزود: برخی نگران استقبال کمرنگ مردم در سفر رییس جمهور بودند اما بنده با توجه به شناختی که از تعلق خاطر مردم به دولت داشتم، تأکید کردم که سفر طبق برنامه ریزی صورت گرفته انجام شده و به تأخیر نیفتد.

استاندار تهران با اشاره به برکات و دستاوردهای سفر رییس جمهور به شهرستان ری یادآور شد: در سفر رییس جمهور به شهرستان ری، ۴۳۲ میلیارد تومان به تصویب رسید که تأمین آب شرب این منطقه از مهم ترین بخش های این سفر بود.

وی متذکر شد: با افتتاح سد ماملو، ۷۰ درصد آب موجود به سمت شهرستان ری می آید که می تواند نقش مهمی را در تأمین آب شرب این شهرستان داشته باشد.

هاشمی با اشاره به ضرورت گسترش تصفیه خانه در استان تهران گفت:تهران یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون متر مکعب، فاضلاب تولید می کند.

هاشمی با اشاره به ضرورت حضور باشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفندماه ادامه داد: تمام تلاش مسئولان انتخابات، برگزاری سالم، صحیح و عادلانه این رویداد بزرگ است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *