جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
منصوریان راضی نباشد فروشی نیست

جزییات مذاکره بیرانوند با پرسپولیس

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 466037
مدیرعامل باشگاه نفت تهران در واکنش به اینکه سرمربی این تیم نسبت به مذاکره بیرانوند با پرسپولیس ابراز گلایه کرد، گفت: ما تنها اجازه مذاکره به بیرانوند دادیم و تصمیم نهایی با منصوریان است.
به گزارش جهان، منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مذاکره بیرانوند با باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه صحبت‌هایی که در این باره صورت می‌گیرد تنها گمانه زنی است و تنها مذاکراتی صورت گرفته است بنابراین تصمیم گیری نشده است. هر زمانی تصمیمی گرفته شود ما آن را به طور رسمی از طریق سایت باشگاه اعلام خواهیم کرد.
 
وی در خصوص این ادعای بیرانوند که با داشتن رضایتنامه به باشگاه پرسپولیس رفته بود، گفت: اینگونه نیست. بیرانوند رضایت نامه‌ای ندارد. من کار نقل و انتقال نیم فصل را به یک کمیته واگذار کرده‌ام و این کمیته تصمیم نهایی را می‌گیرد. بیرانوند تنها این اجازه را پیدا کرد تا با باشگاه پرسپولیس مذاکره کند و شرایط را از نزدیک بسنجد اما رضایت نامه‌ای برای جدایی از نفت دریافت نکرده است.
 
مدیرعامل باشگاه نفت تهران در واکنش به ابراز گله‌مندی منصوریان از جدایی احتمالی بیرانوند عنوان کرد: هر بازیکنی که بخواهد از تیم جدا شود باید با رضایت منصوریان باشد. آقای منصوریان سرمربی تیم است و تا زمانی که اجازه ندهد هیچ بازیکنی با هر پیشنهادی هم مواجه شود اجازه جدایی از تیم را نخواهد داشت. کمیته نقل و انتقال باشگاه هم با هماهنگی و نظر منصوریان تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
 
قنبرزاده پیرامون بحث‌های مطرح شده مبنی بر انتقال قرضی بیرانوند به پرسپولیس و دریافت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در صورت آسیایی شدن این تیم گفت: همانطور که گفتم در حال مذاکره هستیم. این بحث‌ها  گمانه زنی است. بهنگام مذاکرات شرایط و بحث‌های مختلفی مطرح می شود که تا زمانی تصمیمی گرفته نشود نمی‌توان به آنها استناد کرد.
 
وی درباره آخرین وضعیت پیام صادقیان هم گفت: این بازیکن هم در فاز مذاکره قرار دارد و هر احتمالی درباره او وجود دارد. نظر قطعی را کمیته نقل و انتقال باشگاه خواهد داد و باید تا آن زمان صبر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *