يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۸
رییس سازمان لیگ عربستان / امروز به AFC نامه می‌زنیم

می‌ترسیم ایرانی‌ها ما را بزنند!

سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 465826
رئیس کمیته برگزاری لیگ عربستان تاکید کرد که به همراه امارات درخواستی را به AFC نوشته‌اند که در آن آمده نه تیم‌های عربستانی و نه تیم‌های اماراتی حاضر نیستند در ایران به میدان بروند.
 به گزارش جهان به نقل از ایسنا، تنش سیاسی بین ایران و عربستان به ورزش هم کشیده است و سعودیها درخواست‌های غیر معقول و به دور از انتظاری دارند.
 
محمد النویصر رئیس کمیته برگزاری لیگ عربستان در جدیدترین سخنان خود امروز در گفت‌وگو با سایت الریاضیه امارات گفت: با فدارسیون فوتبال امارات به توافق رسیده‌ایم که امروز با هم درخواستی را به کنفدارسیون فوتبال آسیا بنویسیم تا اعلام کنیم که نه ما و نه امارات حاضر نیستیم در ایران به میدان برویم و باید بازیهای ما با نمایندگان ایران در جایی دیگر برگزار شود.
 
او مدعی شد: همواره برابر تیم‌های ایرانی به مشکل خورده‌ایم و هر ساله این مشکلات ادامه دارد. متاسفانه کنفدارسیون فوتبال آسیا تنها نظاره‌گر است و هیچ کاری انجام نمی‌دهد. تیم‌های ایرانی از زمانی که وارد فرودگاه می شویم تا زمانی که برمی‌گردیم به رفتارهای تحریک آمیز و توهین آمیز می‌پردازند. شعارهای دینی روز به روز در حال زیاد شدن است و به ما دشنام می‌دهند. فصل قبل سی دی کاملی را از کارشکنی‌های ایرانیها به کنفدارسیون فوتبال آسیا فرستادیم اما هیچ نتیجه‌ای ندیدیم.
 
این شیخ سعودی در ادامه سخنان خود مدعی شد: کشورهای خلیج فارس هم باید با درخواست ما برای بازی کردن با تیم‌های ایرانی در یک زمین بی طرف موافقت کنند. می‌خواهیم بازیهای نمایندگان ما با ایران در کشورهای عمان و قطر و یا حتی ازبکستان و سنگاپور برگزار شود. هر کشور نزدیک به دو طرف باشد می‌توانیم در آن به میدان برویم به غیر از ایران.
 
او ادامه داد: ایرانی‌ها به سفارت ما حمله کرده‌اند و اصول دیپلماسی را زیر پا گذاشته‌اند. چه کسی تضمین می‌کند این مشکلات ادامه نداشته باشد؟ حتی این احتمال وجود دارد که تماشاگران وارد میدان شوند و ما را بزنند! امروز درخواست خود را به کنفدارسیون فوتبال آسیا می فرستیم و امیدواریم که مثل همیشه بی تفاوت نباشند و به درخواست ما رسیدگی کنند. دو پیشنهاد به کنفدراسیون فوتبال آسیا داد‌ه‌ایم، یا اینکه بازی‌های ما را در زمینی بی طرف با ایران برگزار کنند یا اینکه در مرحله گروهی به مصاف نمایندگان ایران نرویم و تنها در مراحل پایانی با آنها بازی کنیم!
 
النویصر در پایان سخنان خود درباره حمایت امارات از عربستان گفت: امارات دوست و بردار ما است و همواره در کنار ما بوده است. ما با امارات همچون یک جسم واحد هستیم و بیشتر از هر کشور دیگری به حمایت از ما پرداخته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ما هم نمیریم امارات و عربستان ولسلام
Romania
اللهم العن و اهلک آل سعود اجمعین الی یوم القیامه
United Kingdom
کنفدراسیون آسیا قرعه ایران را با شرق آسیا ببندد برا پیشرقت فوتبال ما هم خوب می شه. حالا عربها برند در بازی هاشون تمارض کنند
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
از الان تیمها وفدراسیون روی بازیکنان کار کنند تا در میدان بازی فقط به فکر بازی باشند چون اینطور که عربها از الان شروع کرده اند صد در صد برای داخل میدان هم دنبال تحریک بازیکنان ما هستند و هدف انان همواره از ورزش مقاصد سیاسی بوده پس بدا به حال ما که گرفتار این بازیهای سیاسی انان شویم وطبق نظر انها حرکت کنیم
Iran, Islamic Republic of
بچه که زدن نداره
Iran, Islamic Republic of
پلیس یکی رو گرفته بود یکی دیگه که میخواست خودشو مهم جلوه بده چسبید به پلیس و گفت ما دوتا رو کجا میبرین.حالا حکایت اماراته.
علی
چنین ادعایی از کسانی که به زائری خانه خدا رحم نمی کنند مضحک ومسخره است
وقتی 500 نفر رو در مکه می کشند, .... هیچ غلطی نمیکنه بهتر از این نمیشه.