پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

اعتراض مسلمانان آمریکا به عربستان

سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 465810
مسلمانان آمریکایی ضمن انتقاد از حمایت‌های مالی و تسلیحاتی ایالات متحده از عربستان، اعدام شیخ نمر توسط رژیم آل‌سعود را محکوم کرده و این رژیم را حامی اصلی تروریسم دانستند.
به گزارش جهان به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، مسلمانان آمریکایی روز گذشته با تجمع در مرکز شهر شیکاگو اعدام شیخ نمر را توسط رژیم آل‌سعود محکوم کردند.

آنان ضمن انتقاد از حمایت‌های مالی، تسلیحاتی و سیاسی ایالات متحده از عربستان، هر گونه رابطه با این رژیم را کمک به گسترش تروریسم دانستند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع عربستان را مؤسس و حامی اصلی گروهک‌های تروریستی خوانده و تأکید کردند تا برچیده شدن ظلم و ستم در کنار مستضعفان جهان باقی خواهند ماند.

معترضان آمریکایی با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان "اعدام شیخ نمر را محکوم کنید"، "در هر جای دنیا علیه ستمگران قیام کنید" و "شیخ نمر در راه آزادی دیگران اعدام شد" و تصاویری از شیخ زکزاکی بر ادامه حمایت‌های خود از مظلومان جهان تأکید کردند.

گفتنی است تعدادی از جوانان مسلمان آمریکایی شب گذشته مراسم ختمی را به مناسبت شهادت شیخ نمر برگزار و در آن بر لزوم تداوم افکار و عقاید ظلم‌ستیزانه این روحانی مبارز تأیید کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *