جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بازار روی خوش به‌محصولات‌ارگانیک نشان نداد

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 465462
عضو کمیسیون کشاورزی گفت: قیمت محصولات ارگانیک بالاتر از میوه‌های عادی است و به همین خاطر بازار محصولات ارگانیک استقبال چندانی نداشته است.
به گزارش جهان، هدایت الله میر مراد زهی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مشکلات تولید کنندگان محصول ارگانیک اظهار داشت: تولید محصولات ارگانیک و عاری از سموم و باقی مانده شیمیایی در کشور ما صورت می‌گیرد اما به سبب اینکه این محصولات قیمت‌های بالاتری از میوه‌های عادی دارند بازار میوه‌های ارگانیک استقبال چندانی نداشته است.

وی افزود: عرضه میوه‌های ارگانیک در میدان‌های تره بار و برخی از مغازه‌ها صورت گرفته اما متأسفانه بیشتر افراد سعی دارند میوه‌ها با قیمت پایین‌تر را خریداری کنند و به همین خاطر تولید کنندگان محصولات ارگانیک با مشکل عدم تقاضا در بازار مواجه شدند.

میر مراد زهی بیان کرد: درواقع بایستی استفاده و فواید محصولات ارگانیک از طریق رسانه‌ها فرهنگ سازی شود زیرا سلامت مردم در گرو محصولات سالم و عاری از سم است و لازم به ذکر است که معاونت سازمان غذا و دارو بایستی ارزش غذایی بالاتر این محصولات را به مردم بگوید تا مصرف کنندگان و تولید کنندگان به تولید و مصرف این محصولات سوق داده شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *