سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱۱
۱۶
واکنش رهبر معظم انقلاب به شهادت شیخ نمر؛

خون به ناحق ریخته، بسیارسریع دامان سیاستمداران و مجریان رژیم آل سعود را خواهد گرفت +فیلم

يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 465210
رهبر انقلاب در درس خارج فقه امروز فرمودند: خداوند متعال از خون بی‌گناه نمی‌گذرد و خون به ناحق ریخته، بسیارسریع دامان سیاستمداران و مجریان این رژیم را خواهد گرفت.
خون به ناحق ریخته، بسیارسریع دامان سیاستمداران و مجریان رژیم آل سعود را خواهد گرفت +فیلم
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه، جنایت بزرگ عربستان سعودی در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مظلوم، شیخ نمر باقر النمر را به شدت محکوم کردند.

 ایشان با تأکید بر لزوم احساس مسئولیت دنیا در قبال این جنایت و جنایات مشابه سعودی در یمن و بحرین، خاطرنشان کردند: بدون تردید خون به ناحق ریخته این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.

حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: این عالمِ مظلوم نه مردم را به حرکت مسلحانه تشویق می‌کرد و نه به صورت پنهانی اقدام به توطئه کرده بود، بلکه تنها کار او، انتقاد علنی و امر به معروف و نهی از منکرِ برخاسته از تعصب و غیرت دینی بود.

 

رهبر انقلاب، شهادت شیخ نمر و ریختن به ناحق خون او را خطای سیاسی دولت سعودی خواندند و افزودند: خداوند متعال از خون بی‌گناه نمی‌گذرد و خون به ناحق ریخته، بسیارسریع دامان سیاستمداران و مجریان این رژیم را خواهد گرفت.

ایشان با انتقاد شدید از سکوت مدعیان آزادی، دموکراسی و حقوق بشر و حمایت آنان از رژیم سعودی که خون بی‌گناه را تنها به خاطر انتقاد و اعتراض به زمین‌ می‌ریزد، تأکید کردند: جهان اسلام و همه دنیا باید نسبت به این قضیه احساس مسئولیت کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آزار و شکنجه مردم بحرین توسط نظامیان سعودی و تخریب مساجد و خانه‌های آنان و همچنین بیش از ۱۰ ماه بمباران مردم یمن را نمونه‌های دیگری از جنایات رژیم سعودی خواندند و تأکید کردند: کسانی که صادقانه به سرنوشت بشریت و سرنوشت حقوق بشر و عدالت علاقه‌مند هستند، باید این قضایا را دنبال کنند و نباید نسبت به این وضعیت بی‌تفاوت باشند.

رهبر انقلاب همچنین افزودند: یقیناً شهید شیخ نمر مورد تفضل خداوند خواهد بود و بدون شک دست انتقام الهی گریبان ظالمانی را که به جان او تعدّی کردند خواهد گرفت و این همان چیزی است که مایه تسلّی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کسانی که صادقانه به سرنوشت بشریت و سرنوشت حقوق بشر و عدالت علاقه‌مند هستند، باید این قضایا را دنبال کنند و "نباید نسبت به این وضعیت بی‌تفاوت باشند."
اللهم العن آل سعود
اقا من بارها در این سایت کفتم باید این رزیم ال سعود کوشمالی داده شود الان بهترین فرصت است از یمن باید مبارزان با موشک راهبردی ریاض که شهر امریکا نشین است کوبیده شود تا شهرهای امریکا نشین در عربستان کوبیده نشود این رزیم نا مشروع به جنایت های خود ادامه خواهد داد- اکر درمقابل گشتار منا دیپلماسی لبخند را پیش نمی کرفتیم و دیپلماسی امام یا کمتر پوتین در مقابل ترکیه را در پیش میکرفتیم الان کار به اینجا نمی رسید وسلام
باقر
آل سعود بداند؛ تاریخ همیشه در حال تکرار است در تاریخ برای همه اثبات شده که هیچ گاه ظلم و ظالم پا برجا نمانده و نمی ماند هیتلر ، شاه پهلوی ،صدام ، حسنی مبارک ،قذافی و.....کجا هستند خون آشامان ، خبیثان بنگرید به سرنوشت کسانی که در حال پیمودن راه آنهاهستید چقدر نادان هستید که هنوز شیعه و شیعیان را نشناختید فکر می کنید با سرکوب کردن وکشتار می شود حق و حقیقت را پنهان کرد شیاطین خبیث آماده فرو ریختن پایه های آبکی حکومت دیکتاتوری خود باشیدخون به ناحق ریخته این عالم غزیز انشاءالله بزودی گریبانتان را بگیرد.
حجت اله قلی پور
این وحشیان که قوم به ظاهر سعودی اند
اهل نفاق و مشرک و ملحد، یهودی اند
خون ریز و ظالم اند و به اسلام خائنند
فرعونیند، این سلفی ها ثمودی اند
خادم نه، خائنند به بیت الحرامِ ما
کافر به ذات و هم به صفات ربوبی اند
شیخ نمر به چه جرمی شهید شد؟
آل سعود دشمن پاکی و خوبی اند
شد سرزمین وحی اسیر سعودیان
آل جهالتند و ظلمت و اهل جمودی اند
این قاتلان بی خرد و پست و بوالهوس
از آل شمر و آل یزید و ز خولی اند
داغ منی هنوز ز دل شعله می کشد
لعنت به این تبار که الحق یهودی اند

شعر از حجت الاسلام حجت اله قلی پور
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
باز هم آقای روحانی سکوت اختیار کرد. اگر تو سانفرانسیسکو یک نفر به احتمال ترور زخمی میشد ایشون پیام میدادن.
امیر
Iran, Islamic Republic of
صبر خدا زیاده و در همین حین عاشقا رو گلچین میکنه. اما بعد برای کافران عذابی سخت آماده میکنه. صدام رو یادتون هست. رژیم منحوس ÷هلوی با اون همه جنایت رو چی؟ همه رفتند. ان الباطلُ کان زهوقا.
ببخش یوسف زهرا دلم بهانه گرفت
بهانه از غم دوران و از زمانه گرفت
به دستهای پر از مهر و چشم تو سوگند
که صبح تازه ی ما را ستم، شبانه گرفت
توئی که از قفس سرد ما خبر داری
و مرغ روح دوباره هوای خانه گرفت
هوای خانه ای از جنس آفرینش تو
توئی که از
رهبر از صورتش معلومه که خیلی ناراحت هستند
ای ننگ بر این دولت ..
مهدی
فکر می کنم این روزها خواندن زیارت عاشورا ثواب بیشتری دارد ...اللَّهُمَّ الْعَنْ أَوَّلَ ظَالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تَابِعٍ لَهُ عَلَى ذَلِكَ‏ ...
بیشتر از آل سعود حالم از بی تفاوتی و سر بر گریبانی این دولت .. بهم می خوره!
می بایست در کشورمان تصویب شود که هر هر یک از حکام و مسئولان رژیم سعودی که به کشورمان وارد شوند، سریعاً دستگیر و محاکمه شوند.
در مرحله بعد، این امر در سازمان کنفرانس اسلامی مطرح شود.
در مرتبه سوم، این پیشنهاد به صورت بین المللی مطرح شود تا در اروپا هم نتوانند وارد شوند.
کاردان و سفیر هم 24 ساعت فرصت فرار داده شود.
هم آبروی نداشته رژیم سعودی خواهد رفت. هم پاسخ دندان شکنی به آل سقوط خواهد بود.
من برای کشته شدن همه انسانهای بی گناه ناراحت می شوم. چه آن شهروند سوری و چه جناب شیخ نمر خدا باعث و بانی این حوادث را لعنت کند.
خداو ندا تورا به خون نا حق ریخته شده قسمت می دهیم انتقام خودت از این ابن معا ویه ها بگیر
نیما راسخ
Romania
درود بر روان پاک شهید شیخ نمر رحمت الله علیه.دوبیتی از استاد عباس خوش عمل کاشانی در شهادت ایشان تقدیم می کنم.می گویند:
گفت در سوگ نمر شیخ مسیحا انفاس
شیعه ی آل علی(ع) خیل خصیم الخنّاس
دمّرالله علی زمرة وهّابیّین
لعنةالله علی آل سعود الانجاس.