پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۱۹
۴۷

احتمال اعدام شیخ نمر در هفته آینده

جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 322836
اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که مقامات ارشد رژیم آل سعود دستور داده اند که حکم اعدام صادر شده در حق آیت الله شیخ "نمر باقر النمر" هفته آینده اجرا شود.
احتمال اعدام شیخ نمر در هفته آینده
به گزارش جهان به نقل از شیعه نیوز، شبکه القطیف در صفحه اجتماعی خود با انتشار خبری در این باره نوشت: اخبار و اطلاعات دریافتی از ریاض پایتخت سعودی حاکی از آن است که به دستور مقامات ارشد و امنیتی آل سعود، شیخ نمر روز دوشنبه هفته آینده اعدام خواهد شد.این شبکه در ادامه مطلب خود نوشت: اطلاعات بیشتری در این باره در دست نیست.گفتنی است، بدون در نظر گرفتن درستی یا نادرستی این خبر، به نظر می رسد با توجه به اینکه عربستان سعودی از بهبود نسبی رابطه جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا به شدت ناراحتی و ناراضی است، در یک ماه اخیر چندین اقدام و موضع گیری اتخاذ کرده که نشان دهنده خشم شدید آل سعود از این وضعیت است.

لغو سخنرانی نماینده عربستان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، و بعد از آن انتقاد شدید اللحن مقامات سعودی از آمریکا بخاطر تغییر موضعش در سوریه، سپس نپذیرفتن کرسی شورای امنیت سازمان ملل متحد از سوی عربستان و چندین موضع دیگر، اثبات کننده این خشم آل سعود است. از سوی دیگر بعد از عملیات تروریستی چند روز گذشته گروهک تروریستی "جیش العدل" در سراوان در جنوب شرقی ایران، برخی رسانه های داخلی انگشت اتهام را به سوی دستگاه امنیتی آل سعود نشانه گرفتند و علت انجام این عملیات را انتقام گیری از جمهوری اسلامی ایران عنوان کردند.

به نظر می رسد در صورت درستی خبر اعدام آیت الله نمر، عربستان سعودی می خواهد با این کار از شیعیان جهان به طور کلی و شیعیان عربستان به طور خصوصی تر، انتقام بگیرد. شایان ذکر است، نزدیک به دو سال از ربودن آیت الله شیخ "نمر باقر النمر" رهبر انقلاب شیعیان عربستان سعودی می گذرد. در حالی که او در زندان به سر می برد، چند ماه پیش همسرش درگذشت و نیروهای امنیتی سعودی حتی اجازه حضور وی در مراسم خاکسپاری همسرش را به او ندادند.ناگفته نماند در طول این مدت، نیروهای امنیتی آل سعود انواع شکنجه های بدنی و روحی - روانی را بر آیت الله نمر اعمال کردند. در جریان این شنکجه ها، دندان های آیت الله نمر، بازو و ران وی شکسته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متاسفم
Iran, Islamic Republic of
خدایا نجاتش بده
علی
آمین
یا رب العالمین
کسی که سالک فی سبیل الله است، تشنه شهادت است. پروانه اگر از سوختن واهمه داشت گرد شمع نمی چرخید.

سما
وظيفه آيت الله نمر با شجاعت ايستادگي است حتي به شهادت ختم شود
اما وظيفه ما در اين زمان چيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امین
لعنت خدابرآل سعود،اینهاازصهیونیستهاپست ترند.
هموطن
لعنت برآل سعود وهزاران لعنت بر وهابیت!!!!
مرگ بر آل سعود آمریکایی
لعنت بر آل سعود آدم کش
صفر سوخته سرائی اصل
عربستان هم در شکنجه و تعداد زندانیان سیاسی دست کمی از آمریکا ندارد
Canada
ممکنه چند نفر از زندانیان سیاسی در آمریکا رو نام ببری؟
سری به زندان گوانتانامو و ابوغریب بزن، البته خیلی بیشتر از این حرف هاست ولی شما فعلا این دو تا را که لو رفته و شهرت دارند رو داشته باش تا بعد
برای شریخ نمر سینه چاک میکنیم
عبدالله
خدایا خودت کمک کن ما دستمان به جائی نمی رسد
Iran, Islamic Republic of
سلام
عبدالحمید در ایران
Iran, Islamic Republic of
سلام.فقط کافیست مولوی عبدالحمید در سیستان و بلوچستان را کمی تحت فشار قرار دهیم.بعد شیخ بزرگوار را به راحتی می توان ازاد کرد.
سعید
با این کار باید منتظر جرقه های انقلاب مردم عربستان در سال 2014 باشیم سالی که احتمالا پس از پایان بحران سوریه موج دوم انقلابهای منطقه رو در بر خواهد داشت.
United States
عربستان پدر مردم رو در آورده
مرگ بر آل سعود لعنتی
سید احمد
United States
ای کاش حالا که سفیری که تو ایران یه ایرانی و کشته رو به راحتی آزاد کردن
به جاش یه چیزی می گرفتن
دولت ترسوها
دولت مرعوبین
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد اين كارقوه قضائيه است
خدا لعنتشون کنه
masood
Norway
.. چقده این نیروهای امنیتی آل سعود حیون هستند....
United States
مرگ بر ال سعود
مجید مجد
United States
الملک الیبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم
نمر
شیخ نمر! درود بر تو
دولت اعتدال ما هم در عوض، دیپلمات مست که شهروندان ایرانی را زیر می گرفت آزاد کرد...
شرمنده شخ.... شرمنده ایم
سلمان
لعنت بر ال سعود
Germany
بمیرم برای این شیخ شیعه سعودی ........
Italy
زنده باد شیخ نمر
رضا پولادی
وزارت امور خارجه ما سریعا باید وارد عمل شود. عکس العمل شدیدی باید نشان داده شود. هزینه انجام این جنایت را باید شدیدا برای عربستان بالا برد. در روز 13 ابان ماه از شعار های مردمی باید باشد. خداوند اسباب نجات مسلمین از شر این مزدوران غرب فراهم کند.
ali
حکم اعدام = نابودی آل سعود
همانا وعده خداوند حق است
فارض
United States
پس مقامات ایران چه كاره هستند؟اگر با سلاح ديپلماسى نمى توانند مانع اعدام اين محب اميرالمؤمنين شوند واى به حالشان. لااقل ميشه مقابله به مثل كرد....
السلام علیک یا امام موسی کاظم
کی عربستان از ما عصبانی باشه؟ شاید به خاطر منافع اسرائیل ولی نه به خاطر استدلال نویسنده مطلب فوق، این یه بازی جدیده.
محسن
خدا لعنت کند این آل سعود را هر چه ناامنی توی دنیا هست کار این حرام خورهای لعنتی هست چقدر پول حاجی ها میگیرند وبا آن نقشه کشتن شیعیان را میکشند نوبت شماهم میرسد انشاالله
عارف
لطفا همان طور که در مسائل داخلی با دقت اخبار را منتشر میکنید، در عرصه بین الملل هم مشاورانی داشته باشید... ...
مرگ بر ال سعود آمریکائی
یک تار مو از ایشان کم بشود ریاض را با خاک یکسان می کنیم
شریفی
بسمه تعالی
زمانی میرسد که زمین عربستان به آتش کشیده میشود که از راه بسیار دور قابل رویت است این مضمون روایت از معصوم را با تهدید به آتش زدن مسیر نفت توسط انقلابیون عربستان را در صورت شهید کردن این روحانی مبارز فراموش نکنید که از نشانه های ظهور میتواند باشد انشاءالله البته در صورتی که در آن بدایی صورت نگیرد.
اللهم عجل لولیک الفرج
حبیب الله
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آل سقوط (سعود)
انشاءا... شیعیان انتقام خون های به نا حق ریخته شیعیان لبنان ، سوریه ، ایران ، فلسطین ،افغانستان ،پاکستان ،هندوستان و..... در سراسرجهان را از وهابیت کثیف عربستان سعودی وشیوخ امارات ،بحرین وقطر خواهند گرفت .
این خونهای پاک نهال بیداری را رشد می دهد بکشید مارا .ان شاءاله سرنگونی شما نزدیک است
Iran, Islamic Republic of
پایان دوره سلسله آل سعود سپری شده است و بزودی شاهد آن خواهیم بود ان شاء الله
Iran, Islamic Republic of
گوارا باد شهادت بر أهلش كه الدنيا سجن المومن واين نويد سرنگوني ال سعود است نديديد خداوند با مرسي چه كرد ؟
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر عربستان یهودی
Iran, Islamic Republic of
آخ اگه شیعیان عربستان یه کمی از جربزه ایرانی ها داشتند الآن حساب این یهودی های از خدا بی خبر نوکر اجنبی را کف دستشان میگذاشتند. اگه اعدام بشه بلوا می شه در عربستان
موسوی
مرد حسابی سر گود نشستی می گی لنگش کن !!! خبرنداری تو عربستان چه خبره ؟ اتفاقا بهترین شیعیان جهان در عربستانند بیشتر مقلدین آقا و جان بر کفند چیزی که هست دولت عربستان خیلی خبیثه و مجال هر نوع فعالیت را از آنها گرفته ! انصاف داشته باش
یک ایرانی
لعنت بر سعودی مست ادمکش بی پدر.