چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

حاکمیت رکود مدیریت شده بر کشور

شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 465016
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ رکود اقتصادی کشور به صورت مدیریت‌شده از سوی دولت بر اقتصاد حاکم شده است و افزایش قیمت در این شرایط تأثیرات منفی بر جامعه می‌گذارد.
حاکمیت رکود مدیریت شده بر کشور
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رکود حاکم بر اقتصاد کشور، گفت: رکود اقتصادی در کشور معضلی است که به صورت مدیریت‌شده اقتصاد را گرفتار کرده است و مشکلی نیست که ناخواسته به ما تحمیل شده باشد.

وی افزود: رکود نتیجه تصمیمات و سیاست‌های‌ اقتصادی دولت است که این سیاست‌های انقباضی دولت باعث شده شرایط رکودی بر اقتصاد کشور حاکم شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید در شرایط رکودی نسبت به مردم احساس مسئولیت کند، اظهار داشت: در شرایط رکود اقتصادی درآمدها به شدت کاهش می‌یابد، تورم و افزایش قیمت اقلام ضروری و مورد نیاز جامعه تأثیر منفی بر جامعه می‌گذارد.

سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط رکودی تولیدکنندگان یا قیمت‌ها را افزایش می‌دهند و یا اعلام ورشکستگی می‌کنند که در این شرایط دولت به جای افزایش قیمت باید حمایت از تولیدکنندگان را در دستور کار خود قرار دهد تا کشور از شرایط رکودی خارج شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *