چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

حاشیه دیدار ملوان - استقلال

جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 464856
در فاصله کمتر از ۳۰ دقیقه به آغاز دیدار تیم‌های ملوان - استقلال تنها ۹۰۰ نفر در ورزشگاه تختی انزلی حضور دارند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 14.30 امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم خواهند رفت. 
 
* با وجود اینکه کمتر از 30 دقیقه به آغاز بازی مانده، تنها 900 هوادار در ورزشگاه حضور دارند. حدود 400 نفر از تماشاگران را هواداران استقلال تشکیل می‌دهند.
 
* با وجودی که شاهد بارش اندک باران هستیم اما به دلیل اینکه در این چند روز، روی زمین کاور چمن گذاشته شده بود، چمن نسبتاً کیفیت خوبی دارد هر چند در قسمتی از آن، گِل و لای دیده می‌شود
 
* هواداران ملوان علیه وحید طالب‌لو و برخی از بازیکنان شعار سر دادند.
 
* با توجه به اینکه مجید صالح سابقه مربیگری در ملوان را دارد برخی از بازیکنان این تیم از جمله سید جلال رافخایی با این مربی خوش‌وبش کردند.
 
* هواداران ملوان پرچم‌های بزرگی که در آن لوگوی ملوان و همچنین قوی سفید دیده می‌شود را در ورزشگاه به اهتزاز در آورده‌اند.
 
* آرش برهانی و حنیف عمران زاده به شدت از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفتند.
 
* با دستور ناظران بازی افراد متفرقه کنار زمین به سکوها هدایت شدند.
 
* هواداران ملوان تصویر سیروس قایقران را در ورزشگاه تختی به نمایش گذاشتند.
 
* ترکیب ملوان مشخص شد که بر این اساس سید حسین حسینی، عزت‌الله پورقاز، پژمان نوری، مازیار زارع، سید جلال رافخایی، حسین ماهینی، عزیز معبودی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محمد نزهتی، صادق محرمی و محمد آبشک برای ملوان به میدان خواهند رفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *