پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰
درخواست دانشجویان تربیت‌مدرس از شورای‌نگهبان؛

لزوم عدم تسامح با کاندیداهای فعال در فتنه

جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 464795
دانشگاهیان تربیت مدرس در بیانیه ای خواستار عدم تسامح شورای نگهبان نسبت به کاندیداهای فعال در فتنه ۷۸ و ۸۸ شدند.
به‌گزارش جهان به نقل از تسنیم، تجمع دانشگاهیان دانشگاه تربیت مدرس با محوریت بسیج دانشجویی و بسیج اساتید به‌مناسبت سالروز حماسه 9 دی در این دانشگاه برگزار شد.
 
در این مراسم دانشگاهیان با دادن شعارهایی  مانند "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر منافق"، "مرگ بر خواص بی بصیرت" حماسه 9 دی را گرامی داشتند.
 
این تجمع با قرائت بیانیه‌ای پایان یافت.
 
دانشجویان در بیانیه خود ضمن اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در مورد پشتیبانی از ولایت فقیه و سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت نه دی و حضور تاریخ ساز و حماسی مردم در این روز اعلام کردند:"هدف فتنه آمریکایی-اسرائیلی 88 تخریب چهره مردم سالارانه نظام مقدس جمهوری اسلامی بود اما پافشاری و استقامت مردم غیور ایران بر آرمان ها، بساط فتنه را برچید."
 
در ادامه این بیانیه دانشگاهیان تربیت مدرس منویات و مدیریت مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای  را دلیل اصلی ناکام ماندن فتنه گران سبزپوش آمریکایی - اسرائیلی داخلی و خارجی  در رسیدن به هدفشان دانستند.
 
در بخش دیگری از این بیانیه تجمع‌کنندگان دانشگاهی با توجه به زمان بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خواستار عدم تسامح شورای نگهبان نسبت به کاندیداهای فعال در فتنه 78 و 88 شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *