جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

فانی:پرداخت مطالبات فرهنگیان پول می‌خواهد

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب: 464226
علی‌اصغرفانی با اشاره به اینکه جلوه ایثارگری معلمان در کتابهای درسی به تصویر کشیده خواهد شدگفت: برای پرداخت مطالبات فرهنگیان به ۱۰۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تامین آن بستگی به میزان اعتبارات خزانه داشته و فراتر از اختیارات این وزارتخانه است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه دومین همایش جلوه‌های معلمی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برگزاری این جشنواره تلاش می‌کنیم تا جلوه‌های معلمی را به نمایش بگذاریم. 
 
وی افزود: فرهنگیان زیادی در سطح کشور وجود دارند که جلوه‌ای از ایثار هستند و برای ارج نهادن به اقدامات فداکارانه آنها دومین جشنواره جلوه‌های معلمی را برگزار کردیم.
 
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در حال بررسی هستیم تا روایت ایثارگری معلمان فداکار رادر کتاب‌های درسی به تصویر بکشیم تا الگویی برای دانش‌آموزان کشور باشند. 
 
فانی در خصوص عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان گفت: برای پرداخت این مطالبات 1050 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم تامین شود و ما بتوانیم از شرمندگی همکارانمان دریابیم. 
 
وی ادامه داد: تامین این اعتبار بستگی به میزان اعتبار خزانه دارد و فراتر از اعتبارات آموزش و پرورش است. بنابراین نمی‌توانیم زمان دقیقی را برای پرداخت آن مشخص کنیم البته دائم این موضوع را در هیئت دولت پیگیری می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابوالفضل
بالاخره یک حرف راست ازفانی شنیدیم
احمد
ان شاءالله همیشه شرمنده باشی مخصوصاً در درگاه خداوند