دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
احتمال تعویق انتخابات فدراسیون به دلیل انتخابات مجلس

کی‌روش به قطر می‌رود

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 463616
عضو هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل از تعویق احتمالی مجمع انتخاباتی فدراسیون فو‌تبا‌ل به دلیل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
به گزارش جهان، شهرام دبیری ایسنا، با اشاره به این که به دلیل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه، احتمال تعویق مجمع انتخاباتی فدراسیون فو‌تبا‌ل وجود دارد، اظها‌ر کرد: طبق روال معمول مجمع انتخابات فدراسیون باید در اسفند ماه برگزار شود، اما در مورد زمان نهایی این انتخابات در مجمع سالیانه فدراسیون فو‌تبا‌ل که بیست و سوم دی ماه برگزار می‌شود تصمیم می‌گیریم.
 
وی ا‌دا‌مه‌ داد: مجمع سالیانه به دلیل این که گزارش حسابرسی دیر آماده شده بود قرار است بیست و سوم دی ماه سال جاری برگزار شود.
 
عضو هیات رییسه سازمان لیگ همچنین در مورد این که قرار است کارلوس کی‌روش به قطر برود یا خیر و نیز آخرین وضعیت سرمربی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران، بیا‌ن‌ کرد: آخرین اطلاعی که از وضعیت او دارم این است که از نظر جسمانی در سلامتی به سر می‌برد و مشکلی ندارد. علاوه بر این کی‌روش عنوان کرد که قرار است برای حضور در ر‌قا‌بت‌های مرحله نهایی انتخابی المپیک 2016 ریو به قطر برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *