شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱
شوک به حریف تیم امید ایران

اخراج محترمانه تیم امید سوریه از امارات

جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب: 463508
رئیس فدراسیون فوتبال سوریه از برخورد عجیب فدراسیون امارات و بیرون کردن تیم امید سوریه از اردوی این کشور، به شدت انتقاد کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در حالی که تیم امید سوریه برای برپایی اردویی به کشور امارات سفر کرده بود، این تیم با درخواست ناگهانی فدراسیون فوتبال امارات و خروج از این کشور مواجه شد. تیم امید سوریه در گروه اول مسابقات انتخابی المپیک با تیم‌های ایران، چین و قطر همگروه است و پیش از سفر به قطر برای حضور در این مسابقات، اردویی را در کشور امارات تدارک دیده بود.
 
صلاح رمضان، رئیس فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد که مسئولان فدراسیون امارات بدون هیچ توجیه و دلیلی از تیم امید سوریه درخواست کرده‌اند تا خاک امارات را هرچه زودتر ترک کند.
 
رمضان در این خصوص گفت: ما با برادرانمان در امارات صحبت کرده بودیم ولی بدون هیچ توجیهی از تیم امید خواستند که از امارات برود. این یک تصمیم عجیب است که ما را در شوک برده است، چرا که هیچ دلیل و توجیهی برای آن وجود ندارد.
 
وی افزود: تیم ما روز سه شنبه وارد امارات شد و یک بازی هم با تیم ازبکستان انجام داد. ما همچنین برای بازی تدارکاتی با کره جنوبی و اردن برنامه ریزی کرده بودیم تا سپس از اینجا به قطر برویم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال سوریه تاکید کرد: تیم ما به زودی امارات را به مقصد لبنان ترک خواهد کرد. الان به دنبال برپایی اردوی جایگزین در کشور بحرین هستیم. ما با مسئولان فدراسیون بحرین تماس گرفته‌ایم تا پروسه ویزا زودتر انجام شود.
 
رمضان در پایان گفت: ما قطعا به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر این رفتار اماراتی‌ها شکایت خواهیم کرد و همچنین خواستار این هستیم که جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۹ در کشور امارات برگزار نشود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
اماراتی ها خیلی مغرور شدن به زودی زود جواب این رفتارهای احمقانه شون را می گیرند...