جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آرا غیابی در مجمع هیات وزنه‌برداری تهران!

جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 463436
پس از گذشت پنج ماه از برگزاری انتخابات هیات و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی تهران گفته می‌شود نفراتی به جای اعضای غایب مجمع رای داده‌اند و حتی یکی از اعضای غایب نیز به حراست اداره کل ورزش تهران شکایت کرده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، تورج فرهادی که مدتی به عنوان سرپرست در هیات و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی تهران مشغول به کار بود، در مرداد سال جاری که به عنوان تک کاندیدا در مجمع انتخاباتی این هیات حضور داشت که با کسب 14 رای از 14 رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رییس هیات وزنه‌برداری تهران انتخاب شد.
 
فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی در خبر اعلام نتیجه‌ انتخابات نوشت: این مجمع بی شک یکی از منظم‌ترین مجامع و کم حاشیه ترین انتخابات و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی در مجامع استانی این رشته ورزشی بود.
 
اما پس از گذشت پنج ماه از برگزاری این انتخابات انگار این جمع چندان هم کم حاشیه نبوده است، به طوری که گفته می‌شود به جای نفرات غایب رای داده شده است.
 
علیرضا حسینی که قرار بود به عنوان نماینده باشگاه‌ها در مجمع حاضر باشد و حتی در عکس‌های انتخابات مجمع نیز تابلویی که اسم و سمت او در آن درج شده هم به چشم می خورد، مدعی شده است در مجمع غایب بود و شخص دیگری جای او رای داده است.
 
حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، بیا‌ن‌ کرد: به عنوان نماینده باشگاه‌ها، عضو مجمع بودم، اما اصلا اطلاع ندادند که برای مجمع بروم و فرد خودشان را گذاشتند که با اسم من رای داده است. جعفر ذبیحی، سرپرست تیم ‌ملی نوجوانان است و به جای من در انتخابات رای داده و صورت جلسه را نیز امضاء کرده است.
 
او ا‌دا‌مه‌ داد: به غیر از من در دو مورد دیگر نیز تقلب شده که الان برای همه روشن شده است به طوری که فاطمی به عنوان نماینده ورزشکاران شهرهای تابع و عباس مالمیری هم اصلا در مجمع حضور نداشتند، اما بابایی دبیر هیات نفرات خود را گذاشته است.
 
حسینی در پاسخ به این پرسش که چندین ماه از انتخابات گذشته چرا موضوع زودتر مطرح نشد؟ تصریح کرد: زمانی که کردی (دبیر قبلی هیات) رفت فکر کردیم اسم ما را نیز خط زده‌اند اما بابایی (دبیر فعلی هیات) و نفرات دیگری را جایگزین کرده اند که از این موضوع خبر نداشتیم. الان هم من به حراست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران شکایت کرده‌ام و موضوع را پیگیری خواهم کرد، زیرا جعل عنوان و امضاء شده است.
 
او افزود: آقای شهردار (تورج فرهادی) برای ورزش استان وقت نمی‌گذارد و حضورش سودی برای و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی تهران ندارد. اگر ما بخواهیم با رئیس جمهور تماس تلفنی بگیریم فکر می‌کنم راحت‌تر بتوان این کار را انجام داد تا این که با فرهادی تماس بگیریم! هیچ کسی از جامعه و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی شماره تلفن او را ندارد. من حتی به اداره کل رفتم و لیست اسامی را دیدم. اگر حراست اداره کل با خاطیان برخورد نکند به سازمان بازرسی شکایت خواهم کرد و این حق را برای خودم قائل هستم.
 
عباس مالمیری یکی دیگر از نفراتی که گفته می‌شود به جای او رای داده شده است نیز به ایسنا گفت: من به صورت مستند چیزی ندیدم که واقعا از طرف من رای داده شده است یا خیر و در حد حرف شنیده‌ام، اما در مجمع حضور نداشتم و قبلا هم غیبتم اعلام نشده بود اما الان که کار به جاهای باریک رسیده می‌گویند یک نفری به جای من رای داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *