دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
انتقام‌گیری بانک سرمایه از ارومیه بدون موسوی

نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب: 463247
در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، تیم‌های کاله مازندران و پیکان به راحتی برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امروز با دیدار تیم‌های سایپا و شهرداری تبریز در خانه والیبال تهران، آغاز شد که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود نارنجی‌پوشان سایپا خاتمه پیدا کرد.
 
در ادامه رقابت‌های این هفته و درخانه والیبال تهران، تیم‌های بانک سرمایه و شهرداری ارومیه از ساعت 17 برابر هم قرار گرفتند که در این مسابقه شاگردان مصطفی کارخانه توانستند با حساب 3 بر یک میهمان خود را شکست دهند. بانک سرمایه با این پیروزی انتقام شکست دور رفت را از حریف خود گرفت، این درحالی بود که سید محمد موسوی به‌دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب تیمش قرار بگیرد.
 
در بندرعباس تیم والیبال پیکان در 3 ست متوالی از سد آلومینیوم المهدی گذشت و کاله مازندران هم در زاهدان با همین نتیجه گوهر کویر را مغلوب کرد.
 
ثامن‌الحجج خراسان که میزبان بازرگانی جواهری گنبد بود، موفق شد با نتیجه 3 بر یک میهمان خود را شکست دهد. در ورامین هم شاگردان محمد ترکاشوند در تیم متین صالحین ورامین با نتیجه 3 بر یک توانستند آرمان ورزش اردکان را مغلوب کنند.
 
نتایج کامل بازی‌های هفته دوازدهم به‌شرح زیر است:
 
سایپا 3، شهرداری تبریز صفر
 
ثامن‌الحجج خراسان 3، بازرگانی جواهری گنبد 1
 
آلومینیوم المهدی بندرعباس صفر، پیکان تهران 3
 
بانک سرمایه 3، شهرداری ارومیه یک
 
گوهر کویر زاهدان صفر، کاله مازندران 3
 
متین صالحین ورامین 3، آرمان ورزش اردکان یک.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *