شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱
رهبر انصارالله یمن مطرح کرد؛

جاهلیت مدرن عامل قتل هزاران زن و کودک

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب: 463220
رهبر جنبش انصارالله یمن با واکاوی ریشه های مصائب جهان اسلام، به جاهلیت مدرن که زنان و کودکان را به کام مرگ می فرستد پرداخت.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه العهدخبرداد: عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن گفت: رسول الله رسولی است که ما به آن به عنوان هادی و معلم ایمان داریم.ما مناسبت ولادت پیامبر را پنجره ای به نور و افقی برای رهایی و نوری که امید آفرین است می دانیم.
 
وی افزود: ملت بزرگ یمن با وجود همه مصائبی که از ظلم رژیم سعودی و مزدوران آن متحمل می شوند همچنان به ارزشهای اسلامی پایبند هستند.
 
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: علت بحرانی که امت اسلامی با آن روبرو هستند انحراف برخی از مسلمانان و ملحق شدن آنها به صفوف دشمنان است.
 
وی افزود: اگر جاهلیت دیروز با شمشیر و خنجر می کُشت، جاهلیت امروز از انواع سلاح های مرگبار برای کشتن هزاران نفر استفاده می کند.جاهلان امروز یعنی سعودی ها، آمریکایی ها و امارتی ها و دیگر جاهلان مرتکب جنایت می شوند و از سلاح برای کشتن هزاران زن و کودک استفاده می کنند.
 
عبدالملک الحوثی بیان کرد: اماراتی ها و سعودی ها مطیع آمریکایی ها هستند.اسلام ناب محمدی اسلام سعودی، آمریکایی یا اسرائیلی نیست.امت اسلامی راهی جز بازگشت به اسلام ناب محمدی ندارد اسلامی که با اسلام مورد نظر سعودی ها تفاوت دارد.
 
وی افزود: تلاشهای کنونی در راستای تشتت است.تلاش هایی برای تجزیه عراق و یمن در جریان است.امت امروز دچار تفرقه است و تفرقه ادامه دارد و برخی از مسلمانان از این تلاش های تفرقه افکنانه حمایت می کنند.بسیاری از مسلمانان امروز گول تکفیری ها را خورده اند تکفیری ها که آنها را به انفجار خودشان می کشانند.
 
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: این آمریکا است که در یمن در حال جنگ است .سعودی ها و امارتی ها به عنوان خادمان اسرائیل و آمریکا در منطقه هستند.از مشکلات امت اسلام این است که فکر می کنند که آمریکا مدافع حقوق بشر است یا اسرائیل به دنبال صلح است.
 
عبدالملک الحوثی افزود: بلاک واتر آمریکا طرحی آمریکا مشترک با داعش و القاعده در یمن و کشورهای عربی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


. یه کشور غیر مسلمون رو نشونم بدین که همدیگر رو بکشن