شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

دو عضو جدید شورای‌مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب: 463211
دبیرکل جمعیت آبادگران گفت: حجت‌الاسلام حبیبی و آقای روح‌الامینی به صورت اشخاص حقیقی در شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان حضور دارند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه جبهه ایستادگی قرار است به شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان بپیوندد؟ اظهار داشت: حجت‌الاسلام حبیبی و آقای روح‌الامینی به صورت اشخاص حقیقی در شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان حضور دارند.
 
وی ادامه داد:‌ انشاءالله با ملاقاتی که با آیت‌الله موحدی‌کرمانی خواهیم داشت، جبهه ایستادگی هم به همین گروه خواهد پیوست و حول محور آیت‌الله موحدی‌کرمانی که واقعا لطف کردند و این مسئولیت را پذیرفتند، حرکت خواهیم کرد. 
 
بیادی افزود: ما هر کاری از دست‌مان برآید برای جامعه اصول‌گرایی انجام می‌دهیم. 
 
دبیرکل جمعیت آبادگران در پاسخ به سوال دیگر تسنیم مبنی بر اینکه آیا آقای روح‌الامینی نماینده جبهه ایستادگی در شورای ائتلاف اصولگرایان است؟ خاطرنشان کرد: خیر، آقای امینی و حبیبی به صورت حقیقی در این شورا حضور دارند و آقای حبیبی به عنوان مشاور عالی آیت‌الله موحدی‌کرمانی در آن شوراست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *