يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۲

شاعر نوحه‌های حاج‌ صادق‌ آهنگران فوت کرد

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب: 463204
قاسم‌علی اسفندیاری شاعر بلندآوازه مازندرانی دوران دفاع مقدس ندای حق را لبیک گفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، قاسم‌علی اسفندیاری شاعر بلندآوازه مازندرانی در دوران دفاع مقدس و برادر شهید جان‌علی اسفندیاری به‎دلیل بیماری ندای حق را لبیک گفت.
 
وی جانباز جنگ تحمیلی و شاعر بلندآوازه دوران دفاع مقدس بود که در روستای برگه توابع بخش گهرباران شهرستان میاندورود به‎دنیا آمد و سال‎های زیادی را در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) زندگی کرد.
 
پیکر این جانباز پس از تشییع در مشهد مقدس، فردا ساعت 9 صبح به روستای برگه شهرستان میاندورود منتقل می‎شود و در کنار مزار برادر شهیدش به آغوش خاک سپرده می‌شود.
 
قاسم‌علی اسفندیاری یکی از معروف‎ترین شعرای دفاع مقدس از مازندران بود که نوای سرودهایش در اوایل انقلاب و دفاع مقدس روشنی بخش بسیاری از محافل بود.
 
خبرگزاری فارس این ضایعه فقدان این شاعر را به جامعه شعرا و رزمندگان و همچنین خانواده شهید اسفندیاری و اهالی روستای برگه شهرستان میاندورود تسلیت عرض کرده و برای‌شان از درگاه خداوند توفیق صبر در این مصیبت را داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شاعر آهنگران مگه معلمی نبود .
چقدر بي سليقه !!!!لااقل تصوير شاعر را مي زديد!!!!!!!!!!