يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۳
۶

بستن PMD شبیه قطعنامه ۵۹۸ است!

چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 461716
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به رئیس‌جمهور، بسته‌شدن پرونده پی.ام.دی. را به ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب و مجموعه دولت و مسئولان کشور تبریک گفت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، بسته شدن پرونده پی.ام.دی. و ابطال ۱۲ قطعنامه علیه ایران اسلامی را به ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب و مجموعه دولت و مسئولان کشور تبریک گفت.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از جهات فراوانی بسته شدن این پرونده را شبیه تصویب قطعنامه ۵۹۸ در سازمان ملل دانست.

متن کامل پیام به‌شرح ذیل است:

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی
رئیس‌جمهور محترم ایران اسلامی

پایان افتخارآمیز اتهامات واهی ۱۳ساله در پرونده فعالیت‌های هسته‌ای ایران اسلامی، نقطه آغاز راه و اُفقی جدید است که مقدمات آن را ملت هوشیار ایران در «حماسه سیاسی» انتخابات سال ۱۳۹۲ ریاست‌جمهوری و انتخاب مشی اعتدال فراهم کرده بودند.

با تبریک پیروزی شیرین رأی شورای حکام برای بسته شدن پرونده موسوم به پی.ام.دی. و ابطال ۱۲ قطعنامه علیه ایران اسلامی به ملت شریف ایران، رهبر معظم و مجموعه دولت و مسئولان کشور که از جهات فراوانی شبیه تصویب قطعنامه ۵۹۸ در سازمان ملل است، امیدوارم با تداوم تدبیر خردمندانه و گسترش دامنه سیاست تنش‌زدایی و تقویت روابط جمهوری اسلامی براساس سه اصل «حکمت، عزت و مصلحت» ایران اسلامی به جایگاه شایسته خویش در نظام بین‌المللی برسد و مردم عزیز شیرینی پاداش سال‌ها تحمل تحریم‌های ظالمانه را با حرکت کشور در مسیر توسعه و پیشرفت بچشند و این پیروزی ملی و بین‌المللی، بیدارباشی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به کسانی باشد که به‌جای همنوایی با مردم در قرائت پیام صلح و دوستی و گفت‌وگو و تبادل فکر و اندیشه، بر طبل جنگ و خشونت می‌کوبند، در حالی که تجربه تاریخی اسلام می‌‌گوید، یکی از مهمترین فتوحات پیامبر اکرم(ص) که در قرآن فتح المبین توصیف شده، از طریق صلح حدیبیه به دست آمده است.

اکبر هاشمی رفسنجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
خدا انصاف بده خود هاشمی بود که گفت ما دنبال بمب اتمی بودیم در زمان جنگ حالا چی شده که تبریک میگه
مصطفی
تبریکش بخاطر اینه که روحانی تونست ... کاری دوره خودشون رو جمع کنه ( البته به نظر خودش )
یعنی مثل قطعنامه 598 جام زهر بود؟
اعتراف کرد دوستان! اعتراف کرد! میگه بستن PMD برجام هم مثل قطعنامه 598، حکم جام زهر هست. پس بگو چرا این جماعت اینقدر به صلح حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، علاقه مندند. گویا دست به زهرشون خوبه!
لعنت خدا بر منافقان تا ابد.
خيلي جالبه!
اين عنوان رو كه ديدم به اين نيت باز كردم كه ببينم كدوم مخالف برجام چنين حرفي زده!!!!
جاي بسي خرسندي است كه حضرت آيت الله اين هر دو افتضاح رو به درستي با هم مقايسه كردند!
دوستاني كه اون موقع هنوز به دنيا نيومده بودند يا كوچيك بودند برن بخونند ببينند قطعنامه ٥٩٨ در اوج اقتدار ايران چه افتضاحي درست كرد!
جناب رفسنجاني هم اگر از افتضاح زمان خودشون حمايت نكنند جاي شگفتي است نه در غير اين صورت!!!
Iran, Islamic Republic of
pmd و برجام و قبول قطعنامه و جام زهر به امام جامعه !!!!
عجب تدبیر و اقتدار و «حکمت، عزت و مصلحت» !!!
تخصص آقایان جام زهر است .!
فتح الفتوح در جام زهر است!!!!
اسماعیل
Germany
ما هم متقابلا این موفقیت باور نکردنی! را به جنابعالی و همسر مکرمه و نظریه پرداز و دخترخانمهای فیروزه ای و آقا پسرهای کارآفرین تبریک عرض میکنیم. به امید موفقیتهایی بیشتر و پیاپی اقتصادی، بانکی و معاملاتی!