سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - 4 Jun 2024
 
۰

بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب در حمایت از احمدی نژاد

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 46164
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای حمایت رسمی این تشکل را از دکتر احمدی نژاد اعلام کرد.
به گزارش جهان، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای در پایان چهارمین همایش سراسری این تشکل با تاکید بر ویژگی های بارز دکتر احمدی نژاد مانند شجاعت،جسارت در مدیریت،مقبولیت و تجربه چهارساله مدیریت کلان قوه مجریه،مردمی و ساده زیستی از کاندیداتوری احمدی نژاد در دهمین انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

این تشکل ضمن انتخاب دکتر احمدی نژاد به عنوان کاندیدای واحد اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ،به اصولگرایان توصیه کرد تا برای ایجاد وحدت و همدلی بیشتر از سهم خواهی،وزن کشی، شرط گذاری و احساس تکلیف فردی پرهیزنمایند.

در بیانیه جمعیت رهپویان با اشاره به دستاوردهای دولت نهم درنظام بین الملل،رسیدگی به مناطق محروم،پیشرفت های شگفت انگیز در عرصه های مختلف از جمله علوم هسته ای،پزشکی و فضایی بر تداوم گفتمان اصولگرایی،خدمتگزاری و مردم داری تاکید شده است.

این تشکل در بخشی از این بیانیه ضمن مطلوب دانستن تنزل جریان اصلاحات از گزینه های ساختارشکن به گزینه های معتقد به گفتمان انقلاب خواستار شفاف شدن رابطه مدعیان پیروی از خط امام با افراطیون مشارکت و مجاهدین شده است.

درانتها این تشکل از ملت شریف ایران برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *