دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
پیکان قهرمان نیم فصل لیگ آزادگان شد

نتایج کامل هفته نوزدهم لیگ یک فوتبال

سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 461533
در هفته نوزدهم لیگ آزادگان پیکان توانست با پیروزی مقابل شهرداری اردبیل قهرمان نیم فصل این رقابت‌ها شود.
 به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته نوزدهم لیگ دسته اول، پیکان، مهمان شهرداری اردبیل شد و توانست این تیم اردبیلی را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.
 
با این نتیجه پیکان تهران 38 امتیازی شد و توانست با اختلاف یک امتیازی نسبت به فجر سپاسی قهرمان نیم فصل شود.
 
شهرداری اردبیل نیز با این نتیجه مجموع امتیازاتش به 20 رسید.
 
در دیگر دیدار فجر سپاسی میزبان نفت آبادان بود و با نتیجه 2 بر یک از این تیم شکست خورد. فجر سپاسی که تا هفته گذشته صدرنشین لیگ بود، با این باخت صدرنشینی را از دست داد و مجموع امتیازهایش به 37 رسید. مجموع امتیازهای نفت آبادان نیز با این پیروزی به 27 رسید.
 
همچنین آلومینیوم هرمزگان مهمان پارسه بود که تیم تهرانی با نتیجه 3 بر 2 حریفش را شکست داد.
 
همچنین داماش گیلان توانست با نتیجه 2 بر یک مهمان خود خونه به خونه بابل را شکست دهد که با این نتیجه مجموع امتیازهای تیم بابلی 33 ماند. مجموع امتیازهای داماش گیلان نیز به 21 رسید.
 
در دیگر دیدار ماشین سازی تبریز توانست مهمان خود گل گهر سیرجان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و دیدار مس رفسنجان و گیتی‌پسند نیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
 
خیبر خرم‌آباد نیز از میزبان خود نساجی مازندران با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و ایران جوان بوشهر نیز توانست مهمان خود آلومینیوم اراک را 3 بر صفر شکست دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *