چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
نبرد خونه به خونه و پیکان برنده نداشت

نتایج کامل هفته 34 لیگ یک فوتبال

دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب: 485848
حساس‌ترین بازی هفته سی و چهارم رقابتهای لیگ یک فوتبال باشگاه‌های ایران را خونه به خونه و پیکان برگزار کردند که این دیدار با تساوی خاتمه یافت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هفته سی و چهارم رقابتهای لیگ یک فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز دوشنبه برگزار شد که در مهمترین دیدار تیم های خونه به خونه بابل و پیکان تهران به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این بازی ابتدا تیم پیکان در دقیقه ۶۶ توسط محمد علی امیری به گل رسید اما شاگردان حمید درخشان در دقیقه ۷۴ روی ضربه روح الله باقری کار را به تساوی کشاندند.

تیم ماشین سازی تبریز که میزبان نساجی مازندران بود توانست از فرصتی که داشت استفاده کند و با غلبه بر این تیم در وقت های اضافه، به پیکان نزدیک‌تر شود. امین قاسمی نژاد در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی برای تبریزی ها گلزنی کرد. ماشین سازی حالا ۴ امتیاز با پیکان فاصله دارد.

تیم مس کرمان هم این هفته در خانه آلومینیوم اراک متوقف شد این در حالی بود که فجرسپاسی و نفت آبادان برابر رقبای خود برنده شدند تا شرایط در بالای جدول فشرده تر از قبل شود.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

* فولاد یزد یک - شهرداری اردبیل صفر
* گل گهر سیرجان ۲ - ایرنجوان بوشهر ۲
* مس رفسنجان ۲ - نفت مسجد سلیمان یک
* خونه به خونه یک - پیکان یک
* ماشین سازی تبریز صفر - نساجی مازندران صفر
* پارسه تهران ۲ - گیتی پسند صفر
* خیبر خرم آباد ۲ - داماش گیلان یک
* آلومینیوم اراک یک - مس کرمان یک
* نفت آبادان ۲ - پاس یک (در حال برگزاری)
* آلومینیوم هرمزگان صفر - فجرسپاسی ۲
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *