جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

اعلام حمایت جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی از کاندیداتوری احمدی نژاد

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۲۹
کد مطلب: 46072
حاضرین در این جلسه ایجاد وحدت در بین اصولگرایان، برای تحقق و حفظ گفتمان اصولگرایی را ضروری دانسته و بر لزوم پرهیز از تخریب سایر کاندیداها تاکید کردند .
اعلام حمایت جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی از کاندیداتوری احمدی نژاد
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی رسماً حمایت خود را از کاندیداتوری محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد .
به گزارش روابط عمومی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، چهارمین نشست سراسری این جمعیت روز جمعه با حضور دبیرکل ، دبیران استانی و اعضای شورای مرکزی برگزار شد.
بنابراین گزارش پس از تشریح برنامه ها و اهداف نشست، مسئول امور استانهای جمعیت به تبیین آخرین وضعیت تشکیلاتی پرداخت و با ارائه گزارش از پیشرفت های جمعیت ، برنامه ها و اهداف تعیین شده برای شش ماه نخست سال 88 را تشریح کرد .
درادامه نیزدبیران استان ها به بیان نظرات خود درباره رئوس اهداف جمعیت برای شش ماه اول سال 88 پرداختند.
تبیین رویکرد انتخاباتی جمعیت برای انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری بخش بعدی این نشست بود که طی آن شرکت کنندگان پس از بررسی و تبادل نظر در مورد مباحث روز به اتفاق آراء از کاندیداتوری محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند .
برپایه این گزارش حاضرین در این جلسه ایجاد وحدت در بین اصولگرایان، برای تحقق و حفظ گفتمان اصولگرایی را ضروری دانسته و بر لزوم پرهیز از تخریب سایر کاندیداها تاکید کردند .
دراین نشست عنوان شد علاوه بر نتیجه انتخابات، پیروزی درعرصه رعایت اصول اخلاقی برای جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی مهمترین اصل می باشد .
در انتها این نشست با قرائت بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به کار خود پایان داد .
گفتنی است نشست کشوری این جمعیت 25 اردیبهشت در تهران برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *